Golfthedud Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Passer rotoren fra ein 1,8l forgasser motor i ein 1,8l GTI 16v motor??? Skal snart se på ein golf, og for å se om motoren går trenger den ein ny rotor da den gamle er sprukket. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Ingen som veit? Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Tror diameteren på akslingen er litt anderledes så du får problemer. KR, PL, RD og RG bruker samme type rotor tar jeg ikke helt feil nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Den fra GTI 16v passer iallefall på 1,8l 90hk monopoint (ABS-motor) Passer sikkert på 1,8 gasser og. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Gode greier. Får ta med meg ein rotor når eg går for å se på den da. Må jo nesten se at motoren starter :) Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Opus skrev: Tror diameteren på akslingen er litt anderledes så du får problemer. KR, PL, RD og RG bruker samme type rotor tar jeg ikke helt feil nå. Stemmer detta her. Testa i dag når eg var og såg på den. Diameteren på rotor festet var mindre på GTI 16v`en en på forgasser motoren min. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg