classic Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 legg ut bilder av fine Manta A! jeg starter med to norske. den engang så fine valdres-manta'n: håper den blir like fin igjen! og en ikke fullt så fin en, som står en hugger i nærheten: 2005: Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Møtte en mørk pen manta a i tønsberg sentrum i går, og tror du jaggu ikke det komm et digert PCHHHH når den dro forbi :pray Skal se om jeg finner den igjen og får tatt noen bilder av den. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 En manta som går i kongsberg ;) Edit: Riktig nok ikke manta A, men.. :) Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 hilmersson`s Manta A er jo en "pærla" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 men er den norsk... Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 men er den norsk... gjør det noe da? :) Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 gjør det noe da? :) åja...hehe, trodde du skrev norske doh Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 en kamerat var oppe i valdress nå for ikke så alt for lenge siden, å da møtte han den sølvgrå manta uten panser og med en 16v motor ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 en kamerat var oppe i valdress nå for ikke så alt for lenge siden, å da møtte han den sølvgrå manta uten panser og med en 16v motor ;) vet du om en eneste bil der oppe i fra som har overlevd stort mer en en sesong eller to? :bump Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Fant ut hvor den Mantaen i Tønsberg står parkert på dagtid, men hadde ikke med meg kameraet i dag. Den ser strøken ut gitt, skal prøve å få tatt noen bilder av den i morgen :) Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Fant ut hvor den Mantaen i Tønsberg står parkert på dagtid, men hadde ikke med meg kameraet i dag. Den ser strøken ut gitt, skal prøve å få tatt noen bilder av den i morgen :) da har du et oppdrag! sombrero edit: ahh, så ikke at det var deg før nå Espen! (christian her) Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Jeg var å snakket med han for ca et år siden, da drev han å demonterte en rekord 2.2i, har skulle ha motoren til prosjektet. Kikket også på karosseriet som da var bare et rullende skall, synd jeg ikke fikk tatt noen biler av den da. Han var ikke medlem i noen Opel klubb, men skulle tenke på det, men nå bare må han inn i omc ! Det blir nok en tur i morgen i stedenfor, har møte på jobben ved 16 tiden så jeg tenkte å stikke innom han før det. Gidder ikke kjøre til Tønsberg i dag bare for å ta noen bilder (den jævla bomringen :fuckme2: ) skal høre om det er mulig å få tatt noen pene bilder av bilen da, eller om vi kan ta det senere. men bilder skal det bli ! Har sett at det er deg Christian Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Jeg var å snakket med han for ca et år siden, da drev han å demonterte en rekord 2.2i, har skulle ha motoren til prosjektet.Kikket også på karosseriet som da var bare et rullende skall, synd jeg ikke fikk tatt noen biler av den da. Han var ikke medlem i noen Opel klubb, men skulle tenke på det, men nå bare må han inn i omc ! Det blir nok en tur i morgen i stedenfor, har møte på jobben ved 16 tiden så jeg tenkte å stikke innom han før det. Gidder ikke kjøre til Tønsberg i dag bare for å ta noen bilder (den jævla bomringen :fuckme2: ) skal høre om det er mulig å få tatt noen pene bilder av bilen da, eller om vi kan ta det senere. men bilder skal det bli ! Har sett at det er deg Christian Høres bra ut Espen!! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Hva er forskjellen på Manta A og Manta B?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Hva er forskjellen på Manta A og Manta B?? Manta A: http://home.chello.no/~s029876/bilder/vaaler_02.08.03/vaal_02.jpg Manta B: http://img.photobucket.com/albums/v214/_j0k3r_/S4300024.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg