Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
classic

Bilder av fete Manta A

Rate this topic

Recommended Posts

legg ut bilder av fine Manta A!

jeg starter med to norske.

den engang så fine valdres-manta'n:

vaal_02.jpg

håper den blir like fin igjen!

og en ikke fullt så fin en,

som står en hugger i nærheten:

2005:

otter_02.jpg

otter_03.jpg

en kamerat var oppe i valdress nå for ikke så alt for lenge siden, å da møtte han den sølvgrå manta uten panser og med en 16v motor ;)

vet du om en eneste bil der oppe i fra som har overlevd stort mer en en sesong eller to? :bump

Fant ut hvor den Mantaen i Tønsberg står parkert på dagtid, men hadde ikke med meg kameraet i dag.

Den ser strøken ut gitt, skal prøve å få tatt noen bilder av den i morgen :)

da har du et oppdrag! sombrero

edit: ahh, så ikke at det var deg før nå Espen! (christian her)

Jeg var å snakket med han for ca et år siden, da drev han å demonterte en rekord 2.2i, har skulle ha motoren til prosjektet.

Kikket også på karosseriet som da var bare et rullende skall, synd jeg ikke fikk tatt noen biler av den da.

Han var ikke medlem i noen Opel klubb, men skulle tenke på det, men nå bare må han inn i omc !

Det blir nok en tur i morgen i stedenfor, har møte på jobben ved 16 tiden så jeg tenkte å stikke innom han før det.

Gidder ikke kjøre til Tønsberg i dag bare for å ta noen bilder (den jævla bomringen :fuckme2: )

skal høre om det er mulig å få tatt noen pene bilder av bilen da, eller om vi kan ta det senere.

men bilder skal det bli !

Har sett at det er deg Christian

Jeg var å snakket med han for ca et år siden, da drev han å demonterte en rekord 2.2i, har skulle ha motoren til prosjektet.

Kikket også på karosseriet som da var bare et rullende skall, synd jeg ikke fikk tatt noen biler av den da.

Han var ikke medlem i noen Opel klubb, men skulle tenke på det, men nå bare må han inn i omc !

Det blir nok en tur i morgen i stedenfor, har møte på jobben ved 16 tiden så jeg tenkte å stikke innom han før det.

Gidder ikke kjøre til Tønsberg i dag bare for å ta noen bilder (den jævla bomringen :fuckme2: )

skal høre om det er mulig å få tatt noen pene bilder av bilen da, eller om vi kan ta det senere.

men bilder skal det bli !

Har sett at det er deg Christian

Høres bra ut Espen!!