Gå til innhold

Enkleste stedet å ha oppkjøring..?

Ranger emnet


Chosen

Anbefalte innlegg

Hva vil dere si er den enkleste trafikkstasjonen å ha oppkjøring på..?

 

Skal ha oppkjøring snart, men faen ass.. Bor like ved lillestrøm og 8 av 10 ruter der er Oslo ruter.. Og er ikke hipp på å ha oppkjøring i Oslo :S

 

Menmen, noen gode tips til oppkjøringen..? Merker noia kommer ;)

 

Mvh Jonas

Mvh Chosen

 

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil dere si er den enkleste trafikkstasjonen å ha oppkjøring på..?

 

Skal ha oppkjøring snart, men faen ass.. Bor like ved lillestrøm og 8 av 10 ruter der er Oslo ruter.. Og er ikke hipp på å ha oppkjøring i Oslo :S

 

Menmen, noen gode tips til oppkjøringen..? Merker noia kommer ;)

 

Mvh Jonas

 

på jessheim. der tok jeg den etter 25min med kjøring på landevei.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell bare å øvekjøre nok til du er sikker uansett hvor du ender opp. Kjør rundt der du veit mange av rutene går så er du litt forbredt. Hva om du kommer der etter du har fått lappen og er redd for hva du skal gjøre? Nei, øvekjør litt mer du, er vell ikke urealistisk å tippe at du tar en tur til Oslo iblandt når du bor såppas nærme?

 

Men for å svare på spørsmålet så er sikkert ikke Jessheim noe dumt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om du tar oppkjøringa en lett eller vanskelig plass så husk en ting. Lappen betyr kun en ting: Du har lov til å drive videre øvelsekjøring på egenhand for å fortsette å lære å kjøre og mestre bilen.

Så lykke til med oppkjøring, og kom deg på banekjøring for å finn ut kossen bilen reagerer i høy fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner tok lappen på den skolen i Brønnøysund hvor man får den etter en uke eller noe sånt. Der må det være relativt lett..

 

Jeg har bare hatt oppkjøring på Kongsvinger og syns det var lett nok. Her på Årnes var det forsåvidt bare Jessheim og Kongsvinger som var alternativene, og Jessheim var regnet for å være "lettest". Men de har jo slutta med det meste så.

 

 

Men uansett, er du for dårlig så er du for dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så vanskelig å kjøre i Olso da?

Eg fikk bykjøring her i Ålesund med ein som har på seg kallenamnet "strykejernet", nesten ingen feil..

Så om du kan å kjøre, så er det vel dei samme reglane overalt?

Uten faktisk å ha vært i Ålesund så vil jeg tørre å påstå at Oslo er værre...

Er du heldig å havner nærmere sentrum på dagtid så gjelder det å holde tunga rett i munnen og vite hva man gjør ;) Men men.. bor man nærme Oslo burde man være forberedt på dette og ha tatt nødvendig opplæring (hvis man trenger ekstra opplæring :rolleyes: ).. Ellers fortjener du å stryke ;)

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så vanskelig å kjøre i Olso da?

Eg fikk bykjøring her i Ålesund med ein som har på seg kallenamnet "strykejernet", nesten ingen feil..

Så om du kan å kjøre, så er det vel dei samme reglane overalt?

 

kan garantere deg en ting....kjører i oslo sentrum nesten kvar dag, og det er stor stor forskjell fra ålesund, ålesund blir som ei lita steingate på ring1!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkleste stedet og ha oppkjøring er i Drøbak.. det er driit lett og kjøre der da,Nesten ingen trafikk, :bump

 

Veitu hva vanelige ruter er i drøbak?? hvor kjører man da?? er dt ned i drøbak sentrum eller til ås?? eller hvor pleier man å kjøre da?? skal ta oppkjøring der om en mnd'e skjønner du:P

1973 Ford Pinto (med 302HO v8) sombrero

1968 Volvo 144 (75HK) :pimp

 

V8 er tingen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår