AndySix Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 http://www.ba.no/70/19/66/0.html Hadde min bil vært en av dem så hadde jeg lynsjet dem! Blir sinna bare jeg leser om det. :mad: Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 :rolleyes: ........fucku Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 Jeg havnet i retten for 2 år siden fordi jeg grisejulte opp 2 drittunger som kastet h¨ndfull med grus på bilen min/morrami sin.. Faen DA rabla det for meg ass!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 Originally posted by rdl Jeg havnet i retten for 2 år siden fordi jeg grisejulte opp 2 drittunger som kastet h¨ndfull med grus på bilen min/morrami sin.. Faen DA rabla det for meg ass!! Håper ikke du ble døm,t for det..? Det er jo de som bør få straff! Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 vel fattern til han ene tokk i litt hardt og trodde han var kongen og kunne kale inn folk til retten for å ha "ristet litt" i ungen hans.... men da han FIKK forklaringen over hva som egentllig skjedde. så fikk hans egen sønn juling, sønnen hadde tydligvis ikke fortalt noe annet enn.. "en gutt hadde slått meg!" Rettsaken ble jo henlagt til slutt... og jeg ble bare advart at dette var fy fy..... meg i ræva..... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 Originally posted by rdl vel fattern til han ene tokk i litt hardt og trodde han var kongen og kunne kale inn folk til retten for å ha "ristet litt" i ungen hans.... men da han FIKK forklaringen over hva som egentllig skjedde. så fikk hans egen sønn juling, sønnen hadde tydligvis ikke fortalt noe annet enn.. "en gutt hadde slått meg!" Rettsaken ble jo henlagt til slutt... og jeg ble bare advart at dette var fy fy..... meg i ræva..... Det er vel ikke første gangen noen rampeunger skriker til faren sin som er opptatt av at ingen skal gjøre noe vondt mot barna hans, og han trur at barna ikke gjør noe galt heller. Det har skjedd med meg også, også har jeg fortalt faren hele historien og da har han unnskyldt seg på vegne av ungen sin. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 323i Skrevet Mars 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2003 Jeg har vært uten bil siden vinterferien p.g.a. HÆRVERK... Noen idioter hadde knekt av antenna på bilen min skrapt opp hele bagasjeromslokket og ei dør (skrapene gikk helt ned til metallet!!) :mad: Så nå er den på lakking Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Mars 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2003 "luppet løs pga ung alder" tviler på at de var så uvitende at de ikke visste hva de gjorde.. Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2003 Jævla idioter som driver på slik!!! :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Det er derfor man bør ha politi sirene i bilen:) Skremte møkka av en drittunge som kasta ett eple midt i frontruta på bilen min i høst.. Stoppa bilen helt og skrudde på sirena .. etterhvert kom det en livredd liten dritt med tårer i hele trynet ut av skogen:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg