Gå til innhold

Hva slags pc bakgrunn har du?

Ranger emnet


rdl

Anbefalte innlegg

  • Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

RX7:

 

Hvis du har litt ekstra penger liggende, så anbefaler jeg å kjøpe drakta. Sinnsykt digg stoff (jeg har selv en drakt i samme stoff, men ikke Roma drakta), og et rått design (min mening). Spesielt den sorte. Det er bare synd kvaliteten ikke svarer til prisen (800,-). Nå er også DET min mening da, hehe...

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ElectronicMix

Hvor finner du det der? og hvilket OS kjøres det i??

 

 

Ble nysgjerrig nå for det der var rått!

 

Den heter 3DNA Desktop og kan kjøres på 98SE/ME/2000/XP OS'er, du bør i følge siden deres ha minimum: 550MHz, 256MB, 3D grafikkort m/32MB eller bedre.

 

Selv kjører jeg XP/1.9GHz/512MB/64MB og det funker supert.

 

Hele desktop'en blir som en bygning du kan bevege deg rundt i, en vegg med Browser bilder (websider), en Application vegg med ikonene dine, et kontorbord med f.eks. kalkulator, notepad, windows explorer etc. etc.. En vegg er for Media hvor f.eks Winamp er representert med et stereoanlegg osv.

I tillegg kan du også "henge" dine egne bilder på veggene noen steder, og du kan også gå ut på en balkong hvor du kan "shoot some hoops" (basketball).

 

Syns det er litt småtøft!

 

Du finner det på http://www.3dna.net og der finnes flere "verdener" som kan lastes ned. Jeg har bare gratisversjonen som har litt reklame plakater her og der. Syns det er helt okay.

 

:)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår