Gå til innhold

Ettertenning på '87 Golf

Ranger emnet


Big-Z

Anbefalte innlegg

takker for mange fine forslag, kanksje jeg stikker innom en bensinstasjon og kjøper en flaske RedEx idag...... skal visst rense bra opp i motoren!

 

Som sagt forgasser og tenning er korrekt justert, med unntak av tomgangen, den ligger på ca 1200 rpm pga at jeg har en ganske vass kam på 282 grader. fikk tips av en godt voksen kar med masse erfaring at dette lønte seg, da for å holde oljetrykket oppe...... slik at jeg ikke sliter ut kammen.

 

kommer med tilbakemelding etter bruk av RedEx jeg!

-skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre??

 

-90 VW Passat cl stv 2.0L

-87 Hvit/Krokan Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som om jeg egentlig bryr meg om hva du syns, meeeen for å utdype det hele litt...

Hvor jeg enn vender meg så ser jeg den superduperhypede gullgolfen, vel.. det er sikkert mange som er fælt imponert over den med sine flashige felger og dårlige lakk. Det som er litt sjenerende er at det finnes ganske mange andre prosjekt som jeg syns fortjener, om ikke mer så i allefall like mye oppmerksomhet, men nå er det jo engang slik at folk uten smak og øye for detaljer sikkert ikke er enige, det får nå bare stå sin prøve.

 

Det jeg vil komme fram til er at jeg har notert meg at det er fler enn en som har den bilen som signaturbilde eller hva man skal kalle det, enten så betyr det at vedkommende ikke har egen bil eller at de syns den er sååå fet at de bare mååå ha den med.

Eller er det en merklig form for sjalusi, ikke vet jeg.

 

 

Men for all del, siden jeg tydligvis tråkket på noen ømme tær så ber jeg erbødigst om forladelse og kneler i støvet for den eminete (Blad)gullgolf.

VW og Dodge, en tynn röd linje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VS&T

Akkurat som om jeg egentlig bryr meg om hva du syns, meeeen for å utdype det hele litt...

Hvor jeg enn vender meg så ser jeg den superduperhypede gullgolfen, vel.. det er sikkert mange som er fælt imponert over den med sine flashige felger og dårlige lakk. Det som er litt sjenerende er at det finnes ganske mange andre prosjekt som jeg syns fortjener, om ikke mer så i allefall like mye oppmerksomhet, men nå er det jo engang slik at folk uten smak og øye for detaljer sikkert ikke er enige, det får nå bare stå sin prøve.

 

Det jeg vil komme fram til er at jeg har notert meg at det er fler enn en som har den bilen som signaturbilde eller hva man skal kalle det, enten så betyr det at vedkommende ikke har egen bil eller at de syns den er sååå fet at de bare mååå ha den med.

Eller er det en merklig form for sjalusi, ikke vet jeg.

 

 

Men for all del, siden jeg tydligvis tråkket på noen ømme tær så ber jeg erbødigst om forladelse og kneler i støvet for den eminete (Blad)gullgolf.

 

Jeg trur du har tabbet deg litt ut jeg.

 

Det finnes to stk "Gullgolfer" i Norge som er verdt å nevne. Begge eierne er tilstede her på forumet, og begge to har svart her i posten for å hjelpe til.

 

Chris eier den ene Gullgolfen, den har en 16v motor med turbo og 288hk (foreløbig) og mye annet småtteri. Det er denne som har vært i Autofil. Hans er 5-dørs. Han har denne avataren

avatar.php?userid=869&dateline=1045597917 .

 

Så finnes det en til Gullgolf som eies av G60Turbo her på forumet. Det er som nicket hans tilsier en G60 8v motor med turbo på, ca 230 hk (foreløbig, antar jeg ;)) Den har også mye annet småtteri til bilen sin. Hans er 3-dørs. Og han har denne avataren

avatar.php?userid=678&dateline=1038757465

 

 

Begge bilene er ekstremt ombygde biler. Fra helt vanlig Golf med liten motor til pene Golfer med råe motorer.

 

Og dem er begge to eiere av Golfene? Så hvorfor kan dem ikke få lov å fortelle om bilene sine? Og ha dem som avatarer?

 

 

Og grunnen til at de bilene kanskje får litt mye oppmerksomhet her på forumet, er det at det er mange VW-gutter her, inkl megselv. Så vi liker de prosjektene deres, la oss gjøre det?

 

Det finnes mye japseprosjekter, som japseguttene kan like?

 

Har du noen prosjekter du vil fortelle om? Lag en post om dem da? Det er vel ikke så veldig mye vanskeligere enn det? :)

 

 

Jeg ser ikke problemet ditt jeg.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Jeg trur du har tabbet deg litt ut jeg.

 

Det finnes to stk "Gullgolfer" i Norge som er verdt å nevne. Begge eierne er tilstede her på forumet, og begge to har svart her i posten for å hjelpe til.

 

Chris eier den ene Gullgolfen, den har en 16v motor med turbo og 288hk (foreløbig) og mye annet småtteri. Det er denne som har vært i Autofil. Hans er 5-dørs. Han har denne avataren

avatar.php?userid=869&dateline=1045597917 .

 

Så finnes det en til Gullgolf som eies av G60Turbo her på forumet. Det er som nicket hans tilsier en G60 8v motor med turbo på, ca 230 hk (foreløbig, antar jeg ;)) Den har også mye annet småtteri til bilen sin. Hans er 3-dørs. Og han har denne avataren

avatar.php?userid=678&dateline=1038757465

 

 

Begge bilene er ekstremt ombygde biler. Fra helt vanlig Golf med liten motor til pene Golfer med råe motorer.

 

Og dem er begge to eiere av Golfene? Så hvorfor kan dem ikke få lov å fortelle om bilene sine? Og ha dem som avatarer?

 

 

Og grunnen til at de bilene kanskje får litt mye oppmerksomhet her på forumet, er det at det er mange VW-gutter her, inkl megselv. Så vi liker de prosjektene deres, la oss gjøre det?

 

Det finnes mye japseprosjekter, som japseguttene kan like?

 

Har du noen prosjekter du vil fortelle om? Lag en post om dem da? Det er vel ikke så veldig mye vanskeligere enn det? :)

 

 

Jeg ser ikke problemet ditt jeg.

 

 

Nei men uffda igjen, beklager så meget, og som sagt.. jeg bøyer meg i støvet...

VW og Dodge, en tynn röd linje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

 

Vel. Jeg prøver ikke å hakke på deg. Bare forklarer for deg jeg. Og du trenger ikke ta den sarkatiske tonen din.

 

Nei nei nei, nå tror jeg jammen noen begynner å ta det litt vel personlig, ok .. beklager den sarkastiske tonen, og ja, jeg skal faktisk ta deg på ordet og poste en tråd om mitt eget prosjekt.

Nå som det var avklart, (og jeg sannsynligvis har halve forumet etter meg).... så kan vi kansje sette strek.

VW og Dodge, en tynn röd linje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VS&T

 

Nei nei nei, nå tror jeg jammen noen begynner å ta det litt vel personlig, ok .. beklager den sarkastiske tonen, og ja, jeg skal faktisk ta deg på ordet og poste en tråd om mitt eget prosjekt.

Nå som det var avklart, (og jeg sannsynligvis har halve forumet etter meg).... så kan vi kansje sette strek.

 

Kan godt hende jeg tar det personlig. Men men.

 

Post om ditt prosjekt. Alltid morro å høre om prosjekter! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pahf

ja er bare å bøye seg i støvet for jonte sin.

blir like fascinert hver gang, og hver gang så sitter jeg og venter på at hu tuppa skal kle av seg bitte litte mer.

 

Kjenner du damen eller jonte eller bare noe du fant liggende ?

 

Er mamma! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår