slayer Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Hello.. Hvor mange lag klarlakk er det normalt å ha på en bil? F.eks på min 406? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 er det ikke normalt med ett ? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Mulig det, har ikke peiling jeg.. Grunnen til at jeg spør er at jeg kanskje skal lakkere den opp igjen og vil da ha i allefall ett lag mer enn det som er "orginalt", det beskytter vel litt mere mot riper fra vesker, greiner og annet småtteri? Eller må jeg ha mere enn ett lag ekstra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Oops.. Så at det er ett lakk forum her, kan noen flytte tråden min inn dit? beklager.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 2 lag klarlakk Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 2 lag klarlakk Takk takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg