Gå til innhold

Bilen min forøkt stjålet

Ranger emnet


Klokka

Anbefalte innlegg

(Vet ikke om dette er riktig forum. Syns jeg husker det ble et eget for stjålne biler osv, men finner det ikke igjen?)

 

Fy f...

:fuckme2: :aug: Devil :mad:

 

 

Noen som prøvde å bryte seg inn i bilen min...

 

Jeg satt utafor og røyka litt, da jeg hørte noen lyder ved parkeringa vår. Jeg tenkte med en gang at noen var ute etter bilen min, og gikk bort. Da så jeg et par folk som gikk bortover gata, så jeg dreit i det. Satt meg tilbake, men hørte kort etter flere lyder, og så kraftige brekke-lyder.

 

Luska meg bortover mens jeg tok av meg jakka, og dro på meg buksa. Da de så meg spurta jeg etter dem, men de fikk for stort forsprang (jeg måtte ned en lang trapp osv). Fikk sett ganske godt på dem. Henta en liten trestokk jeg kunne bruke til å slå med, og gikk etter, men fant dem ikke. Gikk tilbake, og titta på bilen min, og de hadde brekt opp mye av døra. Stått med beinet mot selve låsen, og brekt øverste del av døra bakover. Ikke særlig profft. (De hosta og bråka mye også).

 

Så lurte jeg på om jeg skulle ringe snuten eller leite selv, bestemte meg til slutt for å ringe. Etter ca 15 min var de her, og spørte noen spørsmål. Jeg trodde aldri de sulle gjøre det, men de dro fram stashet, og dusted for fingerprints. Men de så at det var brukt hansker, så det gikk jo til helvette. De sa at jeg skulle stikke til politistasjonen i morgen og annmelde det, og så skulle de leite videre i området.

 

Utrolig surt at noen fitter skal ødelegge moroa. Jeg blir så ...........

 

 

Hvis noen skulle møte på dem:

 

Gutt, ca 25 år, rundt 180 høy

Svart kort, litt piggete hår

lite ansikt, litt fregner?

Grå/blå (kjeledress-aktig?) jakke

Mørk bukse.

 

Gutt, ca 25 år, rundt 175-180 høy

mørkt hår?

Beige/brun jakke

Løper litt fortere enn han andre, så jeg fikk ikke sett så mye av han..

 

 

 

 

Hva gjør jeg nå?

 

Kan jeg regne med å få noe tilbake? (husker ikke hva slags forsikring jeg har)

 

 

 

Og for å se litt mer på en annen side av situasjonen.

Hittil syns jeg politiet har gjort det ganske bra, hvertfall i forhold til det inntrykket og den respekten jeg hadde av/for de fra før av.. Vi får se hvordan det går videre da...

Hilsen Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

om du har rett forsikring får du dekket en del , men egenandelen er drit .

 

hadde inbrud i min bil og det kostet meg 4000 kr i egen andel men fik tilsammen 10,000.- kr

 

politiet her i stavanger henla saken etter 2 md

 

eg måtte sende kviteringer/bilder på alt di hadde tatt

 

men du bør ringe forsikringen din og snakke med di .

 

og snakke med naboer høre om di har sett noen fikle med bilen din.

 

lykke til

BMW 525 D  E 61
TOURAN TID
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Vet ikke om dette er riktig forum. Syns jeg husker det ble et eget for stjålne biler osv, men finner det ikke igjen?)

 

Fy f...

:fuckme2: :aug: Devil :mad:

 

 

Noen som prøvde å bryte seg inn i bilen min...

 

Jeg satt utafor og røyka litt, da jeg hørte noen lyder ved parkeringa vår. Jeg tenkte med en gang at noen var ute etter bilen min, og gikk bort. Da så jeg et par folk som gikk bortover gata, så jeg dreit i det. Satt meg tilbake, men hørte kort etter flere lyder, og så kraftige brekke-lyder.

 

Luska meg bortover mens jeg tok av meg jakka, og dro på meg buksa. Da de så meg spurta jeg etter dem, men de fikk for stort forsprang (jeg måtte ned en lang trapp osv). Fikk sett ganske godt på dem. Henta en liten trestokk jeg kunne bruke til å slå med, og gikk etter, men fant dem ikke. Gikk tilbake, og titta på bilen min, og de hadde brekt opp mye av døra. Stått med beinet mot selve låsen, og brekt øverste del av døra bakover. Ikke særlig profft. (De hosta og bråka mye også).

 

Så lurte jeg på om jeg skulle ringe snuten eller leite selv, bestemte meg til slutt for å ringe. Etter ca 15 min var de her, og spørte noen spørsmål. Jeg trodde aldri de sulle gjøre det, men de dro fram stashet, og dusted for fingerprints. Men de så at det var brukt hansker, så det gikk jo til helvette. De sa at jeg skulle stikke til politistasjonen i morgen og annmelde det, og så skulle de leite videre i området.

 

Utrolig surt at noen fitter skal ødelegge moroa. Jeg blir så ...........

 

 

Hvis noen skulle møte på dem:

 

Gutt, ca 25 år, rundt 180 høy

Svart kort, litt piggete hår

lite ansikt, litt fregner?

Grå/blå (kjeledress-aktig?) jakke

Mørk bukse.

 

Gutt, ca 25 år, rundt 175-180 høy

mørkt hår?

Beige/brun jakke

Løper litt fortere enn han andre, så jeg fikk ikke sett så mye av han..

 

 

 

 

Hva gjør jeg nå?

 

Kan jeg regne med å få noe tilbake? (husker ikke hva slags forsikring jeg har)

 

 

 

Og for å se litt mer på en annen side av situasjonen.

Hittil syns jeg politiet har gjort det ganske bra, hvertfall i forhold til det inntrykket og den respekten jeg hadde av/for de fra før av.. Vi får se hvordan det går videre da...

 

 

 

 

 

hva satt du ute å røyka ??? lol lol :boxing

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det lureste er å ordne alt gjennom forsikringen din, selvom politiet virker flinke og villige til å ta noen så må de jobbe under restriksjoner av en tykk rød bok som etter min mening skulle vært endra på mange punkter..

 

Hadde innbrudd i bilen min for en tid siden, dette i en garasje som var video-overvåka.. Politiet fikk filmen og identifiserte en "kjenning" i garasjekomplekset over der bilen min stod på akkurat samma tid som innbruddet skjedde i min bil.. Dette er en person som ikke har noen forbindelser i det området overhodet, så han var ikke på besøk for å si det sånn.. Men siden de ikke hadde noe konkret bevis kunne de ikke ta han, han kan jo bare nekte siden det ikke skjedde noenting i den etasjen han ble observert på film.. :fuckme2:

 

Kjent innbruddstyv som normalt ikke skulle vært der, filmes på samma tid som jeg hadde innbrudd, men likevel kan de ikke gjør noe??!!

 

HEIA NORGE!

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i lørenskog var det her?

Tror jeg skal fikse oljelekkasjen på bilen, så jeg kan parkere foran huset.. så kan jo idiotene prøve å gjøre inbrudd utenfor soveromsvinduet mitt... bløø!

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det lureste er å ordne alt gjennom forsikringen din, selvom politiet virker flinke og villige til å ta noen så må de jobbe under restriksjoner av en tykk rød bok som etter min mening skulle vært endra på mange punkter..

 

Hadde innbrudd i bilen min for en tid siden, dette i en garasje som var video-overvåka.. Politiet fikk filmen og identifiserte en "kjenning" i garasjekomplekset over der bilen min stod på akkurat samma tid som innbruddet skjedde i min bil.. Dette er en person som ikke har noen forbindelser i det området overhodet, så han var ikke på besøk for å si det sånn.. Men siden de ikke hadde noe konkret bevis kunne de ikke ta han, han kan jo bare nekte siden det ikke skjedde noenting i den etasjen han ble observert på film.. :fuckme2:

 

Kjent innbruddstyv som normalt ikke skulle vært der, filmes på samma tid som jeg hadde innbrudd, men likevel kan de ikke gjør noe??!!

 

HEIA NORGE!

 

det er jo ikke rart folk mista tilliten til politiet.. var noen ungdommer som gjorde hærverk på foreldran mine sin bil.. to taxi sjåføra sett å ser på at di gjør hærverk, imens di ringer politiet. politiet kommer å tar di på fersken, men di får også taxi sjåføran til å peke ut di som hadde gjort det(noen som sto å så på) å politiet pakka di i biln å kjørte di til politi stasjon.. dagen etterpå drar jeg å fatteren nedover til stasjon å anmelder det... ett par uker sener så ligger brevet i postkassa.. SAKEN ER HENLAGT... :fuckme2: :aug: :mad: hvordan er det mulig å at skal kunne stol på politiet.. er tydligvis bedre å ta saken i egne hender..

 

så er enig me AnDtHo: HEIA NORGE :pray

Mercedes 190e 2,3 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHAHAHAHAHA.

 

 

Du skulle bare visst :p

 

 

Er vel en grunn til at jeg nøla med å ringe snuten det også :p

 

Hadde blitt forbanna ass. sitter du der og chillern så prøver et par idioter og bøffe bilen din. Ikke tid til og røyke ferdig da nei :P

hehe, hadde du ikke røyka kunne bilen vært borte ;) *light it up*

- Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk

- BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er surt.

 

Veit ikke om jeg gidder å annmelde det en gang. Og forsikring er vel ikke vits å satse på. Egenandelen blir vel alt for stor i forhold til skadekostnhader, dessuten taper fattern (som forsikringen står på) bonus.

 

At bilen er forsøkt stjålet eller at den blir stjålet så går det på forsikringen hvis du har mini-kasko eller bedre forsikring.

En egenandel på 4000,- er vel kanskje vanlig? Det måtte jeg betale ihvertfall da min bil ble stjålet.

 

Hvis jeg hadde hatt alarm da bilen ble stjålet, så hadde ikke vært noen egenandel.

 

Det skulle fram til var at innbrudd, tyveri ikke går på bonusen din.

 

EDIT: Å i tillegg så må du nesten helt 100% sikkert anmelde saken før du evt. får tilbake på forsikringen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår