JPS Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Jeg har sett noen 2`er Golfer med håndtak som er like som de som står på Golf 3...slike som du "drar ut hele håndtaket på en måte" og ikke bare den "knotten" som på de originale håndtakene...(fant desverre ikke noe bra bilde) Eg er så møkk lei av de gamle "dritt-håndtakene" som enten knekker eller ikke virker i det hele tatt.....så jeg lurte på om de håndtakene jeg har sett stammer fra en Golf 3 eller om de er fra Audi eller noe?!? Er det noen her som har slike håndtak??Er det stress å få de til å passe, eller er det "plug and play"?? Siter 90mod:Golf Syncro TD (bruksbil) 83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt) x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V x 84mod:Golf GTI 8V (solgt) x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker) x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Er såkalte "kina-håndtak", Golf3-håndtakene passer ikke, men i Kina levertes/leveres G2 med G3-look håndtak. Disse er de du sikkert har sett solgt her og andre plasser. Er visst plug&play så vidt jeg har forstått.. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Maks 3-400kr for et sett fra Ebay. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JPS Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Jeg har et til spørsmål: Er det noen her som har sveist om de originale viskerarmene til monovisker??Dette er en jobb som ikke er så altfor avansert, sant?? Bilder, tegninger ønskes... Siter 90mod:Golf Syncro TD (bruksbil) 83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt) x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V x 84mod:Golf GTI 8V (solgt) x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker) x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Jeg har et til spørsmål:Er det noen her som har sveist om de originale viskerarmene til monovisker??Dette er en jobb som ikke er så altfor avansert, sant?? Bilder, tegninger ønskes... Se Her!! Er veldig enkelt om du klarer å sveise. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Jeg har sett noen 2`er Golfer med håndtak som er like som de som står på Golf 3...slike som du "drar ut hele håndtaket på en måte" og ikke bare den "knotten" som på de originale håndtakene...(fant desverre ikke noe bra bilde)Eg er så møkk lei av de gamle "dritt-håndtakene" som enten knekker eller ikke virker i det hele tatt.....så jeg lurte på om de håndtakene jeg har sett stammer fra en Golf 3 eller om de er fra Audi eller noe?!? Er det noen her som har slike håndtak??Er det stress å få de til å passe, eller er det "plug and play"?? eg har dei golf3 "kina håndtak" på min golf, mykje bedre en dei originale håndtaka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 jeg kjøpte mine av K.A her på forumet, ga 350,- for det! og er super fornøyd! herlige håndtak det der jah Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JPS Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Eg vil tro at de håndtakene er bedre enn de originale, ja...:) Siter 90mod:Golf Syncro TD (bruksbil) 83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt) x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V x 84mod:Golf GTI 8V (solgt) x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker) x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 har også slike håndtak, men får ikke til å montere de skikkelig, de vil lissom ikke henge på... noen tips eller triks som eg kanskje har gått glipp av...? Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 jeg kjøpte mine av K.A her på forumet, ga 350,- for det! og er super fornøyd! herlige håndtak det der jahJa, de håndtakene er knallbra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 :) :) Bare a si ifra Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 selger du de ? har du bilde av de ? vet noen om de passer polo 2? IKKE 2F.. Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JPS Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 :) :) Bare a si ifra Visst du selger de?!?!Kor mye tar du for de?? Siter 90mod:Golf Syncro TD (bruksbil) 83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt) x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V x 84mod:Golf GTI 8V (solgt) x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker) x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Visst du selger de?!?!Kor mye tar du for de?? PM! ++++++++++++++++++ Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Slik ser dem ut in situ: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg