void Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Er det noe prakk med og sette på en turbo på en innsprut motor? Tenker litt på luftmengdemåleren, om hvordan den kan registerere et såpass høyt luftrykk - eller er jeg bare på villspor nå? Og vil en dieselturbo fungere greit på en bensin motor, innsprut ? Gjerne nevn noen ulemper og slikt. Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
escortmk1 Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 sett mengde måleren forran turbon og bruk tillegsprut med trykk vakter..det funker greit Siter escort mk1 (prosjekt) volvo 240 nå med v8(skrot) chevrolet c10 1985 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Og vil en dieselturbo fungere greit på en bensin motor, innsprut ? Gjerne nevn noen ulemper og slikt. Den vil fungere! ;) Mener på du får meget fort arbeidstrykk, og sånn er forblir det dei siste 2 tredje delene av turtalls området! ;) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sneaker Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Du må også huske å senke kompresjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Det er forøvrig en Mitsubishi turbo. Mener denne skal klare 0.5 - 0.8 bar. Dette holder mer enn nok for meg - til og begynne med. Du må også huske å senke kompresjonen. Dette kan jeg gjøre ved og bruke 2 stk. topp pakninger? Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
escortmk1 Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 da blir det gæli med tenings tidspunktet.. da må du montere justerbart kamm drev.. men det beste er å bytte stmpler (DYRT) eller dreie ned de gamle kommer ann på dine ambisjoner!!! Siter escort mk1 (prosjekt) volvo 240 nå med v8(skrot) chevrolet c10 1985 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Frese vekk matriell i forbrenningsrommene er vell en av de enkleste metodene for å senke kompresjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.