yoyofish Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Noen som har erfaring med senkesett fra Eiker? Er de holdbare? Bra kvalitet? Osv. osv. All info er velkommen! :) (trenger ikke være nødvendigvis 900 serien, gjerne fra andre serier/merker også) Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Noen som har erfaring med senkesett fra Eiker? Er de holdbare? Bra kvalitet? Osv. osv. All info er velkommen! :) (trenger ikke være nødvendigvis 900 serien, gjerne fra andre serier/merker også) har hatt lesjöfors fjører på de 4 bilene j har hatt... har vært veldig fornøyd med de...! :) Både B & G og Lesjöfors fjører, som egentlig er det samma... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 hvis du skal ha deg senkesett så har jeg et lesjøfors sett nytt i eske med tuv papir liggende som passer så lenge du ikke har multilink. går for 900kr:) holder til i asker så det er jo ikke så langt å dra heller. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Kjøpte meg 35 mm B&G Lesjöfors fra Eiker Motorshop til min Nissan Primera. Syns bilen ble veldig god å kjøre etter monteringen, ligger godt på veien. Det følgte også med TÜV papirer, noe som er kjekt å ha ved godkjenningen av settet :thumb Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Har bare hatt på settet mitt i et par måneder nå, så holdbarhet veit jeg ikke noe om. Bilen er merkbart stivere og på grusveier har den blitt et sant helvete å kjøre. Men på asfalt sitter den veldig godt og etter at jeg fikk tårnstag krenger den nesten ikke i svingene heller. Jeg fikk med TÜV papirer fra Eiker, men det stod ikke "Lancer" på de. Det stod at de var til Mitsubishi Colt, som teknisk sett er den samme bilen. Når jeg ringte til Eiker for å spørre etter papirer som det stod Lancer i så kunne og ville de ikke hjelpe meg. Det måtte jeg fikse på egenhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 yoyofish: At dem senker 40mm er oppskrytt.. når man kapper 2-3 ringer forran så nermer man seg 40mm.. ps: Noen som kan legge inn godkjennings papirer, f.eks. Nox? Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 er det like mange vinninger på fjærene fra eiker som det er på Lesöfors'? er vel bare slik de kan kontrolere om fjørene er godkjendte eller ikke? eller om at papirene hører til det settet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg