Poffs Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 naf er like useriøse som alle andre eu-gokj firmaer! been there done that Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 naf er like useriøse som alle andre eu-gokj firmaer!been there done that Ja...hørt masse piss om naf. Så tror ikkje allti naf-test på bruktbil allti er like bra. Eg stoler hvertfall IKKE på naf. Hadde et tilfelle på jobb, der en bil hadde vært på eu-godkjenning hos naf, og kom til oss for å fikse..En foringen bak var helt løs, men var ikke anmerket. Så mekanikeren på jobb gikk og hentet Naf-dusten og viste det til han. Eneste han hadde å si var : Har det noe å si da? (Og han var sjef, og dette er ikke kødd) :pisser: NAF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 :offtopic men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Da jeg hadde min bil hos biltilsynet fikk jeg den strengeste kontrolløren de har der - dette har jeg hørt i ettertider. Han skjekket IKKE ent vindinger på fjærene, men nummeret på de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Da jeg hadde min bil hos biltilsynet fikk jeg den strengeste kontrolløren de har der - dette har jeg hørt i ettertider. Han skjekket IKKE ent vindinger på fjærene, men nummeret på de. BT er veldi strenge...Får du en som kan noe skjekker han alt...En pkk kan jo ta evig lang tid der... :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 BT er veldi strenge...Får du en som kan noe skjekker han alt...En pkk kan jo ta evig lang tid der... :scared Stemmer... Tok nesten tre timer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 BT er veldi strenge...Får du en som kan noe skjekker han alt...En pkk kan jo ta evig lang tid der... :scared BT er jo de mest useriøst av alle.. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 http://www.eiker.com998kr er meget god pris på godkjente fjører.40mm senking. jeg har b+g både på 244n og 242n.fine fjører det. ser de har 6 igjen nå.... men etter denne infon så går de vel som varmt hvetebrød! :volvsmile Hmmm... tror forresten enten at de ikke gidder å jobbe eller at de ikke oppdaterer siden sin. Det står fortsatt at de har 6 stk igjen, og jeg bestilte i hvert fall ett for to dager siden (da stod det også 6). damndamn Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Sendte mail til dem og fikk svar nå. Varene ble sendt fra Oslo idag kl 10.18... Senkesett på vei! Gleder meg som en unge jeg :D Fjærer og dempere som jeg har nå er helt jævlig å kjøre med. Utslitt og kappa foran, hi-jackers bak... ikke akkurat behagelig på veien nei. Blir kanskje hi-jackers på 245'n da... Får se hvilken stand de er i når de demonteres. Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Sendte mail til dem og fikk svar nå. Varene ble sendt fra Oslo idag kl 10.18... Senkesett på vei! Gleder meg som en unge jeg :D Fjærer og dempere som jeg har nå er helt jævlig å kjøre med. Utslitt og kappa foran, hi-jackers bak... ikke akkurat behagelig på veien nei. Blir kanskje hi-jackers på 245'n da... Får se hvilken stand de er i når de demonteres. Hijackers DET er ihvertfall HARRY det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Opprinnelig skrevet av VolvoToreHmmm... tror forresten enten at de ikke gidder å jobbe eller at de ikke oppdaterer siden sin. Det står fortsatt at de har 6 stk igjen, og jeg bestilte i hvert fall ett for to dager siden (da stod det også 6). Hehe, sikkert bare noe de skriver for å få folk til å tenke: "Å dæven, bare 6 sett igjen, da må jeg bestille med en gang!" I virkeligheten har de sikkert flere hundre sett.... :watchout Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Russebilen i signaturen min er EU-godkjent. Det sier det meste om hvor "strenge" folka kan være... Forøvrig er jeg veldig fornøyd med "B+G/Lesjöfors" settet mitt som jeg bestilte fra Eiker sist gang de kjørte kampanje på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Hijackers DET er ihvertfall HARRY det! Hehe... morro å være litt harry :D Men det er jo praktisk med hijackers en gang i blant da... som når man står fast i snøen ;) Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 riktig!på min pakke sto det b+g lesfjörs senkesett...stilige fjærer ass! =) hehehe... :scared Stilige ja...! Bonderød.... :pray Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg