Krisss Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Bor i halden, å vil ha meg en annnen lyd i primeran min, det er en 1997 SI. Noen som vet om noen eksos butikker i nærheten? Hørte noe om en butikk på tunejordet, noen som vet hva denne heter? Mvh Krisss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 På Tunejordet er det vel Torshov Bilrekvisita..de har standard 4 og 5" enderør som sikkert bråker noe veldig... Om du skal ha mer enn bare enderøret er vel Svendsen eksos det beste valget i nærheten..Slå det opp på gulesider.no, så finner du sikkert en sjappe i nærheten..tror det skal være en i Sarpsborg. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Det ligger en Svendsen Eksos i Fredrikstad.. TLF:69 39 95 55 Kart her.. http://www.gulesider.no/gsi/tolink.do?itemId=KART&custId=277254&lineId=Z0HC1KBL&bcId=220&url=/map.do&id=c_Z0HC1KBL&spraak=1 Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Riktig, var i Fredrikstad den var ja..kjekt å vite :) Men nyhusern, med det samme vi er inne på Svendsen, siden jeg vet du jobber der..selger dere endepotter også, i litt sånn japse-stil? Type 4" utblås eller noe? Eller er det best å handle dette andre steder, og så få dere til å lage resten? Kunne tenkt meg en Apexi N1 potte, siden de visstnok skal ha fin lyd, og ser tøffe ut..men original vare er jo veldig dyr. Er liksom ikke toppen av prioriteringslista å bruke 4000 spenn på en eksospotte... Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Riktig, var i Fredrikstad den var ja..kjekt å vite :) Men nyhusern, med det samme vi er inne på Svendsen, siden jeg vet du jobber der..selger dere endepotter også, i litt sånn japse-stil? Type 4" utblås eller noe? Eller er det best å handle dette andre steder, og så få dere til å lage resten? Kunne tenkt meg en Apexi N1 potte, siden de visstnok skal ha fin lyd, og ser tøffe ut..men original vare er jo veldig dyr. Er liksom ikke toppen av prioriteringslista å bruke 4000 spenn på en eksospotte... Tro meg. Du får MYE lyd med den 1700 kroners Svendsen Eksos saken jeg har :D 4" og full pakke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Riktig, var i Fredrikstad den var ja..kjekt å vite :) Men nyhusern, med det samme vi er inne på Svendsen, siden jeg vet du jobber der..selger dere endepotter også, i litt sånn japse-stil? Type 4" utblås eller noe? Eller er det best å handle dette andre steder, og så få dere til å lage resten? Kunne tenkt meg en Apexi N1 potte, siden de visstnok skal ha fin lyd, og ser tøffe ut..men original vare er jo veldig dyr. Er liksom ikke toppen av prioriteringslista å bruke 4000 spenn på en eksospotte... Joda, vi kan lage omtrent det du vil ha, men sånne ferdige potter med hale på har vi ikke hos oss i Oslo i allefall. Men haler har vi i massevis, så det vi gjør er å finne ut hvor mye lyd vil du ha? Hvilket utseende vil du ha? Så setter vi sammen delene rett på bilen. Priser kan variere fra rundt 1800 og oppover, det kommer helt ann på hva du velger av potter og haler. Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hvordan er dere på dette her med "medbrakt"...?? Har ein kamerat som hørte med ein eksosjappe om dei kunne mekke sammen noen rør til han.. Han hadde kjøpt potta selv, og trengte bare rør og anheng..! Men dei gav han nermest fingeren og sendte han på dør... Vist han ikkje kjøpte no (svindyr)potte hos dem, ville dem ikkje ha deg som kunde.! Hørt på makan?? En liten ting til, du som kan dette her! Vil bytte ut resten av røra mine fram til katalysatoren, men rett etter kat'n så er det ein liten demper.. noen mulighet og fabrikere opp noe spesiallaga der, gjerne litt større en orginalt, og i rustfritt. Og med 2 toms endestykker..! 400 kroners potta mi kunne trengt litt "fordemping".. vist du sjønner! :rolleyes: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs250 Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Nyhusern: Vet du omtrent hva det koster å få lagd et 3" anlegg fra katalysator og bakover, inkludert potter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hvordan er dere på dette her med "medbrakt"...?? Medbrakt er ikke noe problem hos oss i Oslo i allefall, forskjellen blir at da blir det ikke pakkepris, men timepris.. Og det å få dempet bilen din med en mellompotte burde ikke være noe problem.. Har en som passerf int inn der den orginale sitter, som demper bra. Bruker den på min egen bil. Nyhusern: Vet du omtrent hva det koster å få lagd et 3" anlegg fra katalysator og bakover, inkludert potter? Trenger du 3"?? Har du turbo?? 3" fra kat og ut vil komme på mellom 5 og 6500,- allt etter hvilken hale du velger. Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs250 Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Har bestilt en haug turbodeler fra usa, som blir sendt nå snart. Med 3" fra turbo til katalysator, så da hadde det vært fint med 3" derfra og ut også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Har bestilt en haug turbodeler fra usa, som blir sendt nå snart. Med 3" fra turbo til katalysator, så da hadde det vært fint med 3" derfra og ut også ;) Ja, eller 2,5" da mye av varmen forsvinner i kat'en og dermed trenger ikke eksosen så stor plass lengre. Varm eksos trenger større plass en kjølig eksos... Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs250 Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Sant det... Men katalysatoren forsvinner nok etterhvert den og... Like greit å kjøre på med skikkelig eksos når jeg først bruker såpass med penger på turbo oppsettet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Og det å få dempet bilen din med en mellompotte burde ikke være noe problem.. Har en som passerf int inn der den orginale sitter, som demper bra. Bruker den på min egen bil. Fortell Fortell! :D Noe custom mekk, eller er det "standard" størrelse? Rustfri? Vet du noe pris på denne her,.. for en som ikkje har kontakter! ;) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Fortell Fortell! :D Noe custom mekk, eller er det "standard" størrelse? Rustfri? Vet du noe pris på denne her,.. for en som ikkje har kontakter! ;) Den er ikke rustfri, men du får den fra 2" og opp til 3,5" mener jeg å huske. Og det er en 2-kanals potte som demper bra.. Brukes ofte på amrikanere med dårlig plass. Prisen på potta tror jeg ligger på rundt 600kr Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Den er ikke rustfri Det ødelegger jo utseende litt! :D Men er jo nødt og ha noe der, nytter ikkje med strake rør! :rolleyes: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg