MacSi Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Litt etter som humøret.. Bare angeleyes, eller angeleyes og tåkelys/spredere om dagen.. I byen om natten kjører jeg stort sett angeleyes og tåkelys, mens jeg utenfor byen aldri bruker noe annet enn nærlys og fjernlys.. da er det av med tåkelysa.. Med mindre det er tett (les: litt) tåke da :D (husk.. tåkelys er kun ment å bruke sammen med parklys.. selv om det er tett tåke) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 alltid med kurvetåkelys :) vet ikke om hovedlysa fungerer, hakke prøvd på lege notin Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Kjører med ringene og sprederene.. Hakke blitt stoppa for det ennå, så je kjører tel døm sier nei! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 avataren sier vel sitt.... .:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Så lenge det er forholdsvis lyst så kjører jeg med parkerings- og tåkelys, av den enkle grunn at jeg ikke har lyst til å ha vippelyktene oppe mer enn strengt tatt nødvendig. ;) Kjører aldri med tåkelys og nærlys. Har koblet tåkelysene slik at de slår seg av når jeg slår på nærlysene. ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 bare sammen med parkeringslys eller i boligvelt hvor jeg må se rundt hjørner osv.. men da i snikfart Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 bare sammen med parkeringslys eller i boligvelt hvor jeg må se rundt hjørner osv.. men da i snikfart Her har jeg sett noe morsomt... Lå forran en SLK for en stund tilbake.. i snikfart på kvelden.. når denne bilen svinget mye.. rundkjøringer osv.. så tennte tåkelysene på den siden den svinget til.. og slukket seg igjen omtrent 10-15 sekkunder etterpå, bare det ene altså.. Er det dette som kalles "aktive kurvelys"? så fiffig ut.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 "Alltid" parklys\tåkelys fordi jeg har vippelykter.. I skumringen en varm sommerkveld med 20+ grader og skyfri himmel og taket av kan det faktisk være moro å ha de oppe også.. Men da er alt moro :D :cab Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 park, og spredere? :) hva er egentlig forskjellen sombrero Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitS- Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 kjører nesten alltid med park å spredere, men når det blir vinter å mørkt så slår jeg av sprederne på kvelden å kjører kun med nærlys men kun da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg