Moldvarp Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 hahaha,hugser den bmw`en jah!!var fra jessheim trur eg og det stod einfyr å dansa ein på panseret på dan i fleire tima!! :roll: *hehe* La ikkje merke til det fine panseret...! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Om været ikke er helt hore.. og jeg er noenlunde ferdig med oppussinga i leiligheten her.. da skal jeg dit.. Men oppussing må prioriteres vistnok :P faen for et slit! Faen, har du ikke hørt om dugnad da mann??? *Ler* Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Faen, har du ikke hørt om dugnad da mann??? *Ler* Det er sånn som bekjente skal komme å hjelpe meg det? Bare å komme vettu nyhusern, skal alltids finne en jobb til deg :) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 ^Vello^. Har du skjekka inne på Autodb..såg en primera Gt som ligna fælt på den som du mener på treffet. Ikkje samme felgene men bilen lignet. Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Hm, hvis det er "Ola" sin fra Sør Trøndelag, så kan det hende..Menmen. Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg