pokemonnarr Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Litt dårlige bilder, men skal få til flere når jeg får vaska og stæsja litt... Litt dårlig klaring foran, 1 mm fra fjæra til felgkanten, så jeg har satt på 3 mm spacere. Subber litt så jeg er litt redd for skjærmen foran. Mulig jeg går opp igjen en halv cm for å unngå at noe stygt skal skje! Hva synes folket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 det gjorde seg veldig. skal du ha på noe styling eller trimme den??? Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 pen bil! gjorde seg me senking,så den sto baki bakgården her i går :) vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Syns de hjula ble litt voldsomme på den bilen jeg... Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokemonnarr Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 det gjorde seg veldig. skal du ha på noe styling eller trimme den??? Har lyst til å sette på gli leppe fra usa foran og bak på bilen, men må vente til økonomien blir litt bedre. Har også tenkt å lakke frontlyktene innvendig i sort. Har sett dette på ulike biler, og tror det kan bli fint. Har også øyelokk liggende som skal på etterhvert... Så noen forandringer blir det nok utover ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokemonnarr Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 Syns de hjula ble litt voldsomme på den bilen jeg... Ja, de er litt svære, men jeg synes selv de passer bra :) Blir seendes såpass store ut siden felgen bygger helt ut og ikke har noen kant... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokemonnarr Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Her kommer noen flere bilder som lovet... ;) Og ett siste... Vart det godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 ja! yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richplace Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 hvor å hva måtte du betale for spacerne? Siter På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokemonnarr Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 hvor å hva måtte du betale for spacerne? Spacerene fikk jeg laget meg fra en kamerat som jobber på verksted meg laserskjæring! Gadd ikke betale 600,- for noe som blir like bra og til en brøkdel av prisen! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Fet bil!! :) Tøft med A8 hjul, hva kosta de i 19" hos Shariff?? 2001 TDI med 110 Hk?? Er det ikke 115 Hk PD i den da...? :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokemonnarr Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Fet bil!! :)Tøft med A8 hjul, hva kosta de i 19" hos Shariff?? 2001 TDI med 110 Hk?? Er det ikke 115 Hk PD i den da...? :popcorn Betalte 13.000,- ferdig påsatt bilen... Bilen er en 2002 modell som er registerert sent i 2001. Skal være 110hk, var i allefall det jeg kjøpte den som! ;) Mulig du har annen info? Chr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bom- Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 de felgene dine ser jo ut som om de er 36". Jeg har selv 18 på samme bil, og det er bare barnemat.... store i størrelsen de der eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokemonnarr Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 de felgene dine ser jo ut som om de er 36". Jeg har selv 18 på samme bil, og det er bare barnemat.... store i størrelsen de der eller ? hehe de ser store ut ja, men tror det er fordi de ikke har noen form for felgkant. Sammenlikna de med asa ds3 felgen da jeg kjøpte disse, og a8 felgen så et par størrelser større ut... Synes nå det blei bra jeg ;) eneste er at det subber litt, men det går! bare å ta det pent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Subba bare litt for meg og her for litt siden. og plutselig subba det noe J******. Da jeg gikk ut for å se hva det var (visste jo det sånn ca) så, så jeg at jeg har bøyd innerkanten på venstre skjermen UT!!!.. "oj..." hehe :aug: Det var noe helt nytt for meg. jaja, man lærer stadig :p Hvertfall, det som er moralen med denne historien er at, skru heller litt til opp for å være på den sikkre siden ;) :popcorn Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg