Raymond Andersen Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 kult vinterstemningsbilde ja, lignet faktisk litt på de jeg har på tråden min,har lagt ut noen bilder der jeg å. har printet ut mine og pyntet opp veggene mine hjemme. alacocaina hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokemonnarr Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Her er ett par bilder av lyktene på bilen. Mobilkamerakvalitet.. Forresten nypolert også ;) Hva syns dere? Chr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Ble små tøff med de sotede lampene.blank var bilen din å =) Har pæra di på høyre side gått eller er det bare bildet som juger litt.?? ser ut som om det er mye svakere hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokemonnarr Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Ble små tøff med de sotede lampene.blank var bilen din å =) Har pæra di på høyre side gått eller er det bare bildet som juger litt.?? ser ut som om det er mye svakere hvertfall. Er nok bare bildet som lyver litt.. Mulig den siden også er en antydning mørkere, men tror det skal være omtrent likt :) Chr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Ble tøft det da=) Pluss at bilen så meget blank og fin ut. Liker den fargen godt jeg Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Hei,åssen går det her om dagen da? gjort noe mer med "gliset"?jeg har drevet og lest litt på vw/audi forumet nå. og der ser jeg du har drevet å skulle bestille noe GLI lepper,har du gjort det eller skal du? jeg tenkte å slenge meg på det lasset da hvis det går ann. Nå går bilen min under kniven snart,begynner i morgen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg