pokemonnarr Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 ble fint dette.Bor du på lhmr lenger eller? vemund Bor fortsatt på lillehammer jeg vettu! Ser du driver å pusler med en golf om dagen? Chr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokemonnarr Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Pen bil du har Christian. Like navi installasjonen godt. Har vært inne på tanken å gjøre det samme selv, men tror jeg ender opp med å bygge inn PC istede jeg. Vurderte dette selv, men ville kjøre en litt mer original look. Fikk navien billig, og derfor ble det det i stedet! Chr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokemonnarr Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 clean og nice bora, gromt med de felgene og de ser sinnsykt store ut i forhold til mine 18" i forhold på min som jeg selv synes ser ganske store ut. men hva med emblemfri grill og toning av ruter. tror vi har samme farge på bora'ene våre også. Skal begynne og pusse og fikse litt på min jeg nå, så da er det bare å ta en titt på tråden min å hvis du vil. jeg kommer til å følge med på din hvertfall. Du nevnte tidligere i tråden her at du hadde lyst på de "leppene" til USA modellen,hvor får en tak i de og hva koster de ca? link el no?? mvh Rayander :hellothere: Leppa kan man kjøpe på http://www.ecstuning.com Er enig i at A8 felgene ser store ut, og synes selv de passre bra til bilen. Har kjøpt meg 18" RS6 felger til vintern, med piggfritt. Gleder meg til å få på de! Vurderer soting, men skal prioritere lakking til våren. Har fått noen riper fra noen pøbler, samt litt steinsprut i fornt. Chr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Bor fortsatt på lillehammer jeg vettu! Ser du driver å pusler med en golf om dagen? Chr neida jeg er bil løs jeg, eller bilen står hjemme i øyer jeg har flytta til trondheim. ska settes bort i en garasje til helga faktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokemonnarr Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Litt mere mods gjort nå ja... fått på vinterdekk: Lakket baklykter sorte: Hva syns dere? Chr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Putas Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Sett de på så vi får se åssen det ser ut. Tror det kan bli pent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Feite vinterfelger det der da :) Fikk du solgt de 16" du hadde eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Sinnsykt fine vinterfelger må jeg si. de kledde bora'n veldig bra. Vurdere å skaffe bror min slike felger på A6 hans,til sommerbruk altså. mye måtte du gi for de? og hvor kjøpte du de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokemonnarr Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Feite vinterfelger det der da :) Fikk du solgt de 16" du hadde eller? De er nok solgt ja... Takk for fin tilbakemelding:) Chr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokemonnarr Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Sinnsykt fine vinterfelger må jeg si. de kledde bora'n veldig bra. Vurdere å skaffe bror min slike felger på A6 hans,til sommerbruk altså.mye måtte du gi for de? og hvor kjøpte du de? Kjøpte de fra http://www.big-wheels.no Der ligger priser og alt. Fri frakt :) Kom kjapt Chr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokemonnarr Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Tenkte bare å legge ut ett lite stemningsbilde jeg : Vært lite liv i tråden på ei stund nå så.. Chr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 hehe nice bilde Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Nice bilde. Men savner bilde etter lakkering av baklysene her. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokemonnarr Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Må få vasket og shina litt, så skal vi få inn det :) Chr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Må få vasket og shina litt, så skal vi få inn det :) Chr Okay. Må nevne det var et meget tøft vinterstemmingsbilde også:) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg