Gå til innhold

Hvor mange trafikkrelaterte bøter har du??

Ranger emnet


BMW324TDa

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir helt rystet jeg. Er det virkelig så mange kontroller utenfor n-trøndelag ?

 

Har ikke en jævla bot jeg på 2 år.

ikke så mye som en parkeringsbot.

 

holdt på å få en i sverige,men det orket ikke da de visste at jeg ikkke kom til å betale den alikevel,siden de ikke kan sende inkasso til meg :)

 

ellers er jeg helt plettfri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en eneste bot. Parkeringsbot av alle ting på kr 300.

Var første lørdagen jeg eide egen bil og parkerte i sentrum.

Så ikke på skiltet for jeg trodde det var gratis å parkere.

 

It wasn't... ;)

 

Etter det ingenting.. flax tror jeg.. Jeg får vel så det smeller den gangen jeg

får en bot tenker jeg.

 

Edit: har forresten blitt stoppet og fått en bot til når jeg tenker meg om. Men den betalte Teigland Nesttun fordi selgeren der dreit seg ut (lang historie).

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bøter, og bra er det :)

 

Er heldigvis ikke så mange kontroller i området her... Ellers hadde det kanskje vært litt værre... :D

"Gott schuf Adam, und Adam den Opel"

 

-79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS!

-00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS!

-79 Opel Kadett C City 1,2N

-95 Opel Vectra 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0 Bøter ..

Lapp i snart 4år ..

 

Kun flax.

 

Husker spes en gang jeg raste forbi snuten mens de holdt på å sette opp lasern .. De hadde akkurat parkert og den ene henta sakene ut bake mens jeg kjørte forbi .. Rett etter starten på ei 50sone .. Hadde vel ca 70-90kmt ..

Hadde jeg kommet 1min senere hadde jeg nok vært lapp-laus .. hmm .. lapskaus? .. Null lapp iallefall .. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått 2 bøter i trafikk sammenheng..

 

men ingen med bil..Har ikke blitt stoppa med bil en gang. Har hatt billappen siden 16. okt. Kun med moped og lettsykkel..

 

Parkeringsbot i DRAMMEN på lettsykkel i et parkeringshus. Trodde ikke at det var mulig jeg.. Jeg var borte i 10 minutter for å kjøpe en luftpistol, så det en bot på setet mitt.. Fy F jeg ble sur..

 

Tror det var 500 kr..

 

 

Den andre gangen kjørte jeg i fylla på moped. Kan ikke kalle det fylla heller, men det ble rødt hvertfall.. 0,28 i promille.. og 6000 i bot.. Den svir..

Må si at det var en dyr røykpakke...

Current: '02 VW Golf TDI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bauer

Jeg har fått 2 bøter i trafikk sammenheng..

 

men ingen med bil..Har ikke blitt stoppa med bil en gang. Har hatt billappen siden 16. okt. Kun med moped og lettsykkel..

 

Parkeringsbot i DRAMMEN på lettsykkel i et parkeringshus. Trodde ikke at det var mulig jeg.. Jeg var borte i 10 minutter for å kjøpe en luftpistol, så det en bot på setet mitt.. Fy F jeg ble sur..

 

Tror det var 500 kr..

 

 

Den andre gangen kjørte jeg i fylla på moped. Kan ikke kalle det fylla heller, men det ble rødt hvertfall.. 0,28 i promille.. og 6000 i bot.. Den svir..

Må si at det var en dyr røykpakke...

 

Blikke rødt før du har minst 0,5 i promille. Gult mellom 0,2 og 0,5 og da pleier de og la deg slippe med en advarsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

 

Blikke rødt før du har minst 0,5 i promille. Gult mellom 0,2 og 0,5 og da pleier de og la deg slippe med en advarsel.

 

 

Jeg blåste RØDT, ble kjørt til legevakta, og ble tatt blodprøve av, og det viste seg at alkoholen ikke hadde gått ut av blodet mitt.. Dette var kl 02:10 på natta, jeg drakk 4 pils mellom 18:00 og 20:00.....

Current: '02 VW Golf TDI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

 

Blikke rødt før du har minst 0,5 i promille. Gult mellom 0,2 og 0,5 og da pleier de og la deg slippe med en advarsel.

 

?

 

Du har fått med deg at det er 0,2-grense her i landet nå ?

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

 

?

 

Du har fått med deg at det er 0,2-grense her i landet nå ?

 

nei slutt å kødd a :) seff har jeg fått med meg det, men det har jo stått masse greier om detta i avisen om at snuten ikke gidder å bøtlegge folk som har under 0,5. Bare ber de vente litt før de kjører videre, men sjølsagt ... det kan oppstå feil alle steder, er vel ikke uten grunn at folk som blåser rødt, men ikke blir tatt blodprøve av kommer unna (kan vel være for å finne eksakt promille menmen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår