Baldrick Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Vil en org AMG felg passe på en Passat eller er navdiameter på selve felgen forskjellig slik at en må modifisere selve felgen for å få den på? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Originally posted by Baldrick Vil en org AMG felg passe på en Passat eller er navdiameter på selve felgen forskjellig slik at en må modifisere selve felgen for å få den på? De har samme boltsirkel.. Passat har ET 45, og senterhull 57,1, gitt at det er en 96 eller nyere. Mercedes har senterhull 66,6mm Og innpress mellom 37 og 60, avhengig av modell.. Så nei, felgene vil ikke passe uten å tilpasse senterhull i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Originally posted by Ascona De har samme boltsirkel.. Passat har ET 45, og senterhull 57,1, gitt at det er en 96 eller nyere. Mercedes har senterhull 66,6mm Og innpress mellom 37 og 60, avhengig av modell.. Så nei, felgene vil ikke passe uten å tilpasse senterhull i alle fall. Det er 2000 mod Passat og felgene er 8,5x18 ET35 så den biten skal gå greit. Og så lenge det går den vegen at hullet på Mercedes felgene er for stor så går det jo greit å få tak i gummiring for å få rett sentrering, var redd jeg måtte modifisere selve felgen. Her er bilde av lik bil med lik felg som jeg vurderer (men jeg skal ha normal senk, denne var alt for lav etter min smak) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Den der var jo fjollete lav.. Ser ut som en Citroen som har mistet trykket eller noe slikt.. :D :D Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Du har jo denne oxo men dette er RH felger mener jeg å huske men er jo MB look Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Bare for å slippe hele problematikken med Mercedes felger kjøpte jeg like godt skrudde 8,5x18" OZ Opera II felger:D Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Ikke helt feil de da :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg