Gå til innhold

Sinnsyk fet Bora

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

Den var lekker :)

 

Lurer på hvordan han har fått "shavet" bakluka så mye... Hele streken som går på tvers er jo borte... Hmm, må studere luka mi litt nøyere når jeg kommer hjem for den skal snart sveises. Jeg syntes det ble litt lite å bare sveise der vw merket sitter og tenkte på minske hullet til skiltet. Da jeg sto å kikket på det i går tenkte jeg ikke på at hele den stripa som går tvers kunne fjernes... Kan det forresten være en uorginal bakluke?

 

Så har jeg jo veldig lyst på sånt tanklokk, men det da må jeg vel lakkere halve bilen. I tillegg er det jo så stress å få kjøpt deler(bestille, vente og vente). Er vel ikke noen som vet om en norsk forhandler som kan ha noe slikt på lager av bra kvalitet?

 

Panserforlengeren min skal også snart sveises, så i teorien kunne jeg også slengt på et nytt bensinlokk i samme slengen. Det hadde blitt gromt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var lekker :)

 

 

Panserforlengeren min skal også snart sveises, så i teorien kunne jeg også slengt på et nytt bensinlokk i samme slengen. Det hadde blitt gromt...

 

Er panserforlengeren din lik den som er på denne bilen?

Hvor bestilte du den fra?

På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er panserforlengeren din lik den som er på denne bilen?

Hvor bestilte du den fra?

 

Den som han har er nok selvlaget og den jeg har er produsert av Speed-tech. Den er bestillt fra Riegeretc.com og tok litt tid å få den fordi den ble sendt direkte fra Speed-tech i Tyskland. Jeg bestilte også noen andre deler som kom etter en uke. Panserforlengeren tok over en måned og også en annen fra Norge måtte vente lenge på sin...

 

Slik ser den ut...

jivhex_e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår