Darkstar Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Så en svart eller helt mørk blå Skyline stå parkert utenfor Music puben på busstoppet i går kveld (10/6-05). Har vist stått der et par ganger før og i følge en kompis av meg. Noen som vet hvem som eier denne? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Hvis det er en svart R-34 så har jeg sett den på Bjørnstad Bil i Orkdal en gang i fjor, den var der å testa effekten på Dynapack maskinen. Tror den var importert fra Dubai. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Tipper det var denne du så. Synes personlig de har voldtatt den med en hjemme mekk fanger. Så på lakken ellers på den i går og den så ganske shiny ut. Uten om fangeren da... Og så kunne de nok spart seg for klistremerket bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 jupp!Det er nok den,tipper du tok det bilde på vårmønstringen sist måned...:) men trur det er ein 33(rett meg om eg tar feil) Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 jupp!Det er nok den,tipper du tok det bilde på vårmønstringen sist måned...:)men trur det er ein 33(rett meg om eg tar feil) Stemmer at jeg tok det på vårmønstringen. Og det er en R33 ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Eieren burde skamme seg!!! Bilen er voldtatt... Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Eieren burde skamme seg!!! Bilen er voldtatt... Har sett ein del av gtr33,og den i byn er ikkje akkurat den fineste eg har sett!men tross alt,det er ein skyline....:) Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Har sett ein del av gtr33,og den i byn er ikkje akkurat den fineste eg har sett!men tross alt,det er ein skyline....:) Nettopp! Då burde han hvertfall klart å ta litt vare på den doh Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 men nå er vel den svarte der "bare-2 en GTS-t..... med en utrolig ekkel front fanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Fint og møkkete luftfilter ihvertfall...Ser ikke ut som eiern er så glad i vedlikehold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 nei,, ser ut til at de driter det fullt ut!!! bilen der var til salgs på autodb? tror det var der jeg så den.. ringte eier. de ville ha rundt 150,000,- for den.. han sa det var et par små skjønnhets feil i front fangeren, og at bilen produserte nærmere 400hk, bare ved boost controller og original kjeramisk turbo. gikk på over 1 bar til vanlig.. reagerte da, fordi den originale turboen må IKKE kjøres over 1 bar, for da knekker det som er av blader! Virket ikke som om han hadde særlig peil i det hele tatt!! er visst et lite "firma"..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Ja, er nok den ja! Var på Stord i dag på Gatebiltreffet den røyket jo som en damp båt både blå røyk og hvit røyk.... Ganske sjabby hele bilen vil eg si... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Den karen ser fra mitt ståsted ut til å være en skam for Skyline-eiere verden over. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Den karen ser fra mitt ståsted ut til å være en skam for Skyline-eiere verden over. Har du sett fronten? Den er liksom prikken over "i" en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Har du sett fronten? Den er liksom prikken over "i" en. Få se!? MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg