Gå til innhold

Corolla GT

Ranger emnet


Sundepølso

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

Noe som kan modellbetegnelsen for disse?

 

 

De som kom i 91/92 heter vel AE82?

 

Den modellen han har heter ae82, mens de som kom i 91/92 heter vell ae92. og så har vi jo ae86 som har samme motor som ae82 men med annet karosseri og har rwd men kom rundt samme tid som ae82, men er en sjelden vare som man kan impotere fra danmark ens..

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut ein tråd om bilen min: ein 85 model Corolla GT twin cam. Gidder ikkje skriva så mykje endo, men kommer vel meir info med tida.. Visst nokon har linker til deler osv hadde det vore kjekt å fått.. Bilen står for tida i garasjen og driver å pusser ned..

Her har vi nokon bilder:

Har lakka noen deler i motorrommet: 100_4949.jpg

Fronten, har laga badlook som er sveist i panseret. skal vel bygge eller kjøpe ny front.

100_4944.jpg

Ganske strøken inni, me kule stoler..

100_4920.jpg

Har skifta bakluke no, va så mykje rust på denne..

100_4919.jpg

 

 

Likte det du hadde gjort me pansere :D men ser ut som pansere blir feil me skjermene? fått di likt elle? planer om å skifta bakplate på bilen og? såg nogså rosta ut den og, puser opp en lik jeg og, har vert borti en del rost sveising på bilen!! endele ferdige, lakk om 3 uker nå :D bare litt lakk arbeid og styling tepasning igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten 124 hk i denne bilen orginat, å veier ikkje meir enn 900kg.. hehe.. det me panseret, er bare å slipe å passe litt til så passer det me skjermene.. men veit ikkje ka biltillsynet vil sei til da.... hehe.. har og skifta bakluke/plata, har fjerne vindusviskaren å nøkkelhullet å sveist igjen hulla..Nyabakluko.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, det er ei glassfiber plate eg skrudde på.. sku sjå kossen da blei.. tenkte eg sku bygge rundt kantene på fangaren og, også lage noko hull i plata..

 

Hmm, du må jo ha fangerene orinale og ha bilen mest clean! Tror jeg taler for det fleste her, men er jo du som skal være fornøyd, men ville bare sakt att den ideen med påbygd bakfanger er veldig "jalla". Men for all del så kan det jo se bra ut om det blir gjort skikkelig :)

 

Håper ikke jeg framstår meg negativ forrand deg, men har jo hatt slik bil kjøl og da syntes jeg den så best ut med org fangere :)

 

F.eks.

MLNA0078.sized.jpg

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen biler er fine med org fangere :( gt'en har jo ikkje noke anna type fangere enn vanli dx? bare sideskjørtene...? blir for anonymt i en så grommis bil :( og det fins jo ikkje noke styling til dei heller. så da blir det å modifisere fra andre produsenter, å da blir d meeeget spess :D

vet noken om motorfester osv fra gt passer på 1,6 literen? med tanke på ombygging? hive over alt av understell og bremser osv?

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']ingen biler er fine med org fangere :( gt'en har jo ikkje noke anna type fangere enn vanli dx? bare sideskjørtene...? blir for anonymt i en så grommis bil :( og det fins jo ikkje noke styling til dei heller. så da blir det å modifisere fra andre produsenter' date=' å da blir d meeeget spess :D

vet noken om motorfester osv fra gt passer på 1,6 literen? med tanke på ombygging? hive over alt av understell og bremser osv?[/quote']

 

Er jo fint med en sleeper da :biker Men alle har sine meninger om hva man liker :)

Om motorfester osv fra gt passer på 1,6 literen? ehh, gt'en er jo på 1.6l, men du mener sikkert din corolla 5 dørs non-hatchback? Sorry, vet ikke akkurat det..

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, merkli det der... lurer litt på å kjøpe en stygg gt som har motor/driverk/bremser/understell å alt i orden å prøvd å fått det godkjent oppbygd.. kan jo sjekke litt under huven på mr.pølse sin og sammenlikne... han mente bærearmer, oppheng og dette var nokså likt... burde vel gå greit med ommbygging når bremser følger med?

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']vet noken om motorfester osv fra gt passer på 1' date='6 literen? med tanke på ombygging? hive over alt av understell og bremser osv?[/quote']

 

I andre land er faktisk alle karosserivarianter, inkludert din levert som GT, så det bør ikke være noe problem å godkjenne det. thumpsup

 

Husk å ta med girkassa fra GT. Det skal visstnok være noen indre forskjeller. (utveksling eller no..)

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg å JR-Preformance bygger no på den orginale hekken på bilen min, drive å plastre å sånn.. ska legge ut bilde når den begynner å ta form.. Har ellers modda litt på den gamle fronten min, hehe.. ellers e da vel rust å sparkling da går i, men da versta av rusten e tatt.. bare fin arbeid igjen..

Her har vi bilde av fronten:Front2.jpgfront1.jpg

Og eit av motorrommet:

100_4950.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår