Gå til innhold

Sundepølso

Bruker
  • Innholdsteller

    21
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Sundepølso

  • Bursdag 09/25/1987

Contact Methods

  • Bosted
    Rosendal

Sundepølso's Achievements

  1. Noen som veit kor ein kan få kjøpt sperraksling eller deler slik at ein kan bygge om ei orginal aksling til sperr??
  2. er inntrisert å gi 1000-2000 for inntriøret komplett uten seter.. hørrest det greit ut?
  3. Mr2 mk1 har samme motoren som corolla Ae 82 som hetter gt... Du burde fått smidde lavkomp stempel og ellers burde du ikkje slangene som går til oljekjøleren fordi det er ein ventil som bare slepper olje gjennom på turtall... så visst du står på tomgang vil den ikkje sleppe olje gjennom.. eller veit eg ikkje kossen hjeren og sånt vil reagere på overtrykk.. Eg har ein 1,6l twin kam som eg tenkte å setta turbo på så eg har no sjekka litt
  4. men eg prøver kanskje å bygge turbo på ein vanli twin cam motor og ser kossen da går.. trenger bare å få alt likst som på mk1 mr2 også setter eg turbo på i staden for :driving
  5. lure på korleis det er å sette ein turbo på ein vanli twin cam motor me 16v? Trenger ein bare sette inn lavkomp. stempel? eller må ein skaffe anna programmvare som for eksempel sitter e mr 2, eller er denne lik?? Eg vurdere å sette ein lavtrykksturbo på og kjøre me ca 0,5-0,7 bar.. ka e forskjellen på ein mr2 me turbo og ein vanli twin cam 16? takk for svar..
  6. tenkte eg sku prøve å modde litt t på fangeren sånn at det ser ut som det går inn ja, så får sjå ka eg får t.. Lure på noen 16*7,5 aluer, har no bredda bak. Noko som vel heller burde vore gjort framme.. burde no hatt felger me dekk på osv.. så tilpasst breddingo etter dei.. men men..
  7. Eg å JR-Preformance bygger no på den orginale hekken på bilen min, drive å plastre å sånn.. ska legge ut bilde når den begynner å ta form.. Har ellers modda litt på den gamle fronten min, hehe.. ellers e da vel rust å sparkling da går i, men da versta av rusten e tatt.. bare fin arbeid igjen.. Her har vi bilde av fronten: Og eit av motorrommet:
  8. jo, det er ei glassfiber plate eg skrudde på.. sku sjå kossen da blei.. tenkte eg sku bygge rundt kantene på fangaren og, også lage noko hull i plata..
  9. Det er forresten 124 hk i denne bilen orginat, å veier ikkje meir enn 900kg.. hehe.. det me panseret, er bare å slipe å passe litt til så passer det me skjermene.. men veit ikkje ka biltillsynet vil sei til da.... hehe.. har og skifta bakluke/plata, har fjerne vindusviskaren å nøkkelhullet å sveist igjen hulla..
  10. Liker tråden om bilen din... har sjølv ein slik bil, er faktisk ganske lett skrudde.. Må bare legga ut fleire bilde, dette ser ut til å vere ein kjempe bilk som du må ta godt vare på..
  11. Må ta knekken på noko rust ja, å prøver no så godt eg kan.. hehe Det er jo gamle biler, å rusten pleie ta knekken på dei ja.. men motoren skal holde.. sikkert mangen som blir vraka, men det finst no endo noko som ruller på veien.. e no lett å fa tak i deler/delebil hvertfall så lenge det ikkje er ein Gt..
  12. Her komme da fleire bilde: Har skifta bakluke, va så masse rust på den gammle.. har sveist igjen alle hol osv på den nya.. Driver og å bygger på den gamle bakfangeren som dåke kan sjå.. http://i21.photobucket.com/albums/b263/GTcorolla/Nyabakluko.jpg
  13. Ja da va rååå bil... hehe... men den typen blei laga frå 88-91.. min er som sagt 85, men godt mulig stylinga passer.. Bare kjekt at du legger inn bilde..
  14. Lure på kossen da blir me Ae 86 og Ae82 deler om kvarandre? Er dempere og fjører like? Hadde vore kjekt å få tak i godkjent senkesett t min Ae 82.. Har du litt info om Ae82?
  15. Jepp den ska få eit par strøk lakk, men e ikkje heilt sikker på fargen endo.. bare kom me tips.. lure litt på ein grønnfarge..
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår