Sundepølso Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Legger ut ein tråd om bilen min: ein 85 model Corolla GT twin cam. Gidder ikkje skriva så mykje endo, men kommer vel meir info med tida.. Visst nokon har linker til deler osv hadde det vore kjekt å fått.. Bilen står for tida i garasjen og driver å pusser ned.. Her har vi nokon bilder: Har lakka noen deler i motorrommet: Fronten, har laga badlook som er sveist i panseret. skal vel bygge eller kjøpe ny front. Ganske strøken inni, me kule stoler.. Har skifta bakluke no, va så mykje rust på denne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Kunne trengt seg et strøk lakk ja :D Velger du noe annet enn hvitt? ;) Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sundepølso Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Jepp den ska få eit par strøk lakk, men e ikkje heilt sikker på fargen endo.. bare kom me tips.. lure litt på ein grønnfarge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Hva med brunt? så slipper du å tenke på at evt rust pipler gjennom :D Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Gratulerer med billig moro! Jeg savner all den moroa og galskapen vi har hatt med diverse GT'er opp igjennom! Personlig syns jeg den er flott i original hvit/svart. Men det er kanskje fordi jeg er nostalgisk. Jeg vet om en utrolig kul blågrønn farge som jeg tror ville passet. Den er til 66 biuck wildcat, og heter "GMA 66CC" i sikkens farge system, mener jeg å huske. Edit: retta fargekoden. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 notin håper du ikke har noe imot et bilde.. fant en drit tøff en.. på den sia finner du mye styling til bilen din affal hvis du er ute etter det! Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sundepølso Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Ja da va rååå bil... hehe... men den typen blei laga frå 88-91.. min er som sagt 85, men godt mulig stylinga passer.. Bare kjekt at du legger inn bilde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Oppdater når det skjer noe nytt, jeg følger med. 9 av 10 gir opp disse bilene pga for mye rust, håper ikke du er en av de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sundepølso Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Her komme da fleire bilde: Har skifta bakluke, va så masse rust på den gammle.. har sveist igjen alle hol osv på den nya.. Driver og å bygger på den gamle bakfangeren som dåke kan sjå.. http://i21.photobucket.com/albums/b263/GTcorolla/Nyabakluko.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 det står det ja! doh hehe ,så bare på bildene.. (ikke så nøye må jeg legge til) det kan godt hende at d passer ,men nå har ikke jeg målene.. Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Kan bli en lekker liten sak det der ja. :) Er det mange gt'r ute å går lenger el er de fleste vraka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sundepølso Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Må ta knekken på noko rust ja, å prøver no så godt eg kan.. hehe Det er jo gamle biler, å rusten pleie ta knekken på dei ja.. men motoren skal holde.. sikkert mangen som blir vraka, men det finst no endo noko som ruller på veien.. e no lett å fa tak i deler/delebil hvertfall så lenge det ikkje er ein Gt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Demiaz Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Såg jo greit ut detta Robert. Må gjer da skikkeli då :p ikkje noke bygg skum og sparkel øve i kanalane:p Pit stop'n har ein GT twin cam delebil viss du trenge da:p Mvh Snull Siter Opel Olympia 1958 Bremsa 40.3hk på hjula Opel Ascona B 2.4i / Opel Commodore B 1978 Opel Manta B GSI 1986 2.4i---> 3.2 M3 Opel Omega A 2.4i aut / Omega B 2.5 v6 Volvo 245 1979 godkjent med 350 V8 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Corolla GT-Twincam er og forblir en lekebil! Elsker de, og kommer nokk til og ha en til slik en senere i livet, lykke til med prosjektet! :) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Hva med brunt? så slipper du å tenke på at evt rust pipler gjennom :D hehe...Gammel toyota og rustfri er vel ikke akkurat synonymt! Tyskere kan man i det minste sveise og ikke være redd for at rusten skal komme igjen rundt sveisen:) Noe som kan modellbetegnelsen for disse? De som kom i 91/92 heter vel AE82? Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg