Gå til innhold

Har montert 9x16 nå, Borbet T, hvor stor spacer?

Ranger emnet


tplassen

Anbefalte innlegg

Takker for gode ord Perry!:)

 

TSW felgene blir sendt oppover til Tromsø imorgen de, byttehandel med TSW felgene mine skjønner du.

 

Ellers så kunne jo du fått kjøpt dem:)

 

kommer du på Streetmeeten på Otta den 2 Juli du eller?? Noen andre Golf 2 på forumet her som kommer?? eller som vet hvor Otta egentlig er??:D

Kan si det sånn at det er i allfall 50stk som kommer dit!:)

 

får se litt på det... har mjøstreffet den 25 og 26... og tror jeg skal jobbe uka etter....:S

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

okey.

Har ET 30 jeg, så da blir det enda værre igjen..har spaced ut 4mm nå, men da har jeg en klaring fra felgen til bakstillinga på størrelse som tykkelsen til et bankkort...hehe, så jeg føler meg ikke trygg før jeg får på 10mm eller 15mm spacer:)

 

 

Bør holde med 10mm da... på autospar selger de spacere.. 9,5 tror jeg det var.. Iallefall noe rundt der.. Ikke noe vits i å space ut så veldig mye heller.. Da subber det bare mere når du senker... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, går bra det vett danna:D

Hver sin smak, tror det frisker opp bilen litt med noe chrome:) Blir det ikke noe pent så lakkes de senere om til bilens farge:)

 

Skal man følge bilverdens mote idag, så må man jo ha chrome:)

 

de orginale speilene er så...ja..orginale...:D

 

Men da må du ha mer chrome :) Lister rundt vinduer, helst annen grill med chromelist og emblemer i chrome, små fangere med chrome lister..Men da vil ikke M3 speil passe, så da er det bare å skaffe <--88 dører med chrome speil :D

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår