Gå til innhold

Nissan Skyline spotted

Ranger emnet


Hassa

Anbefalte innlegg

så en Nissan Skyline med røde prøve skilter på Grålum i sarpsborg istad :naaaws Var litt langt unna meg og den dro fort forbi så jeg så ikke hvem modell det var, men den var mørke blå(helt lik den som var i autofil,

Gtr-33)

den gikk bra! noen som vet noe om den? er ikke så mange skyliner i særp, er eller var 2-3 stk. :)

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så en Nissan Skyline med røde prøve skilter på Grålum i sarpsborg istad :naaaws Var litt langt unna meg og den dro fort forbi så jeg så ikke hvem modell det var, men den var mørke blå(helt lik den som var i autofil,

Gtr-33)

den gikk bra! noen som vet noe om den? er ikke så mange skyliner i særp, er eller var 2-3 stk. :)

Mener den mørke blå var GTR-32, kjørte ned gata mi for ett par dager siden.. Det er ikke Bjørnstad bil sin, har sett den i Sarp for litt siden også..

Og om fredagskveld møtte jeg 3 skyliner forbi Esso Grålum. Hvit(den Japan-auto har\hadde), mørkeblå og den siste husker jeg ikke fargen på..

Var fett når de kjørte mini kollonne, hehe

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener den mørke blå var GTR-32, kjørte ned gata mi for ett par dager siden.. Det er ikke Bjørnstad bil sin, har sett den i Sarp for litt siden også..

Og om fredagskveld møtte jeg 3 skyliner forbi Esso Grålum. Hvit(den Japan-auto har\hadde), mørkeblå og den siste husker jeg ikke fargen på..

Var fett når de kjørte mini kollonne, hehe

 

Var der jeg så den og :rolleyes:

skal ned på japan auto imorra, skal høre med han da notin

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår