eonVR6 Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Etter å ha kommet meg etter min siste VR6 så er jeg nesten sombrero nok til å ha en ny :rolleyes: Nr1 Hadde 200 gamp i denne nydelige første bilen min doh Synd å si men kommer meg aldri etter den, første bil å greier. Overlevde kræsje da notin Nr2 Her er den nye bilen jeg skal ha! naf testet igår:) ingen store feil var litt redd for toppakningen men den var ok:) Må ordne ny front og blink men ellers ingenting:) fikk den for 40000! er gått 178000. må ha en lakk jobb pga det står hører du bukken på panseret :scared ikke mye fantasi som skal til for å vite hva som sto der før:) sombrero Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 bilde kvaliteten suger max pga dårlig kamera, men skal prøve å fixe det snarest! Kjøps kontrakten skrives idag! :rolleyes: så håper vi forsikrings pengene kommer en dag når barnebarna mine er voksne :rolleyes: Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. skaff deg en skikkelig hosting? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deprimera Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 e du blind mann? æ ser bildan fint sombrero Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg