Rolla_RS Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Hei alle mann Trenger sårt noe lakk på noe styling. Front, bakfanger og sideskjørt Håper det er noen som kjenner noen som kjenner en fetter til en kompis som kan gjøre dette billig for meg. Skal lakkes vanli Hvit Honda farge. Ikke noe fancy greier. Leveres ferdig sparklet klar til lakk. Mvh Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Hei alle mann Trenger sårt noe lakk på noe styling. Front, bakfanger og sideskjørt Håper det er noen som kjenner noen som kjenner en fetter til en kompis som kan gjøre dette billig for meg. Skal lakkes vanli Hvit Honda farge. Ikke noe fancy greier. Leveres ferdig sparklet klar til lakk. Mvh eg fekk lakka bakfanger og koffertlokk for 2500kr hos straume billakkering as. dei skulle ha 3500kr for bak-front fanger og koffertlokk. dei kunne ta det inn på dagen når eg snakte med dei. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg