pahf Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 O.T Svenna,men er det esso'n på gråmyra du står på i det ene bildet? Mener jeg har sett den bilen din i nord-trøndelag, men kan ta feil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Det er nok ESSO i Drammen. Men det går en en hvit EVO V i Trondheim, men det er en GSR. Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Meget fin bil, Svenna! Skal bilen hellakeres i annen farge, eller er det noen form for dekor lakkereren driver med? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Hellakkering i samme farge, vil ha den hvit. Men det kommer på noen andre små endringer med tanke på utseendet så da får vi se om det faller i samk her. Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Hellakkering i samme farge, vil ha den hvit. Men det kommer på noen andre små endringer med tanke på utseendet så da får vi se om det faller i samk her. Bra valg! Synes det er for få hvite biler her på berget i utgangspunktet, og det ville vært trist å miste en til... :) Hva med mattsvart panser? Tror det hadde passet godt til stilen ellers, men det er jo litt tacky, da. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Tror nok ikke det blir svart panser nei, er ikke å veldig glad i "carbon-panser" looken... Er litt i tvil hva jeg skal gjøre med bladet på vingen da, der kunne jeg faktisk tenkt meg carbon. Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Evo 6 TME med HKS kanzai motor. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Når vi snakker gatebiler holder jeg en knapp på E4 RS'en til Erland. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Bra valg! Synes det er for få hvite biler her på berget i utgangspunktet, og det ville vært trist å miste en til... :) Hva med mattsvart panser? Tror det hadde passet godt til stilen ellers, men det er jo litt tacky, da. Hvit er pent det.. en av dem peneste E8 er hvit http://www.wroom.org/evoclub/showthread.php?t=3413 sjekk linken... Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Bilde av bilen etter lakkering og med nye speedline magnesium felger: Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Dette er noen gamle bilder, kan legge inn noen nye når bilen er klar etter lakkering: ey! er det denna som ble solgt fra lillehammer tilbake til tidligre eier for noen mnd siden?! I såfall en kollega som hadde den før! Shiiiit RÅ bil.. :D Edit : Den var også RH regga, derfor jeg la merke til denna.. Er helt like også.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Stemmer det, men jeg har vært nødt til å gjøre mye med den etter at jeg fikk den tilbake fra han. Han kjøpte bilen av meg også. Men nå begynner den å bli bra :) Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Stemmer det, men jeg har vært nødt til å gjøre mye med den etter at jeg fikk den tilbake fra han. Han kjøpte bilen av meg også. Men nå begynner den å bli bra :) hehe.. Hørt det har vært nok å gjøre på den når han hadde den også.. Mener å ha hørt ny turbo eller clutch el noe.. Har sikla fælt på denna hver gang den har stått utafor jobben.. hehe Har btw også en Svart evo 8 her i byen, sjelden å se.. Har bilde av den med skiboks av alle ting.. hehe.. :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Bilde av bilen etter lakkering og med nye speedline magnesium felger: Så veldig bra ut nå da! ;) Hvite biler er pent når de er så strøkne. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Han måtte bytte clutch når han fikk den av meg ja, men det var han klar over. I etterkant røyk turboen og det er fortsatt et mysterium, jeg hadde byttet turbo like før han fikk den av meg så det er mulig at det var en mandagsturbo jeg fikk, har ikke vært noe problem senere. Evo med skiboks høres noe rart ut :mad: Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg