Dansto Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Skal flekk lakkere litt på en mazda 323, men jeg finner ikke noen fargekode... Noen som vet fargekoden, eller hvor jeg finner den? Bilen er en RØD mazda 323 fra 1990, regner ikke med disse kom ut i flere forskjellige rødfarger akkurat... Siter -1989 Opel Kadett 1.6i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Skal flekk lakkere litt på en mazda 323, men jeg finner ikke noen fargekode... Noen som vet fargekoden, eller hvor jeg finner den? Bilen er en RØD mazda 323 fra 1990, regner ikke med disse kom ut i flere forskjellige rødfarger akkurat... se i motor romet eller i venstere dør. skal stå en brikke der Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansto Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 se i motor romet eller i venstere dør. skal stå en brikke der Fant en brikke i motorrommet der det sto dette: *Paint: SQ* men det var alt... ingenting i døra... får kontakte en mazda forhandler og høre... Siter -1989 Opel Kadett 1.6i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdarx8 Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Fant en brikke i motorrommet der det sto dette: *Paint: SQ* men det var alt... ingenting i døra... får kontakte en mazda forhandler og høre... SQ er fargekoden på en rødfarge til Mazda.. Siter www.moldestuket.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toffetoff Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Skal flekk lakkere litt på en mazda 323, men jeg finner ikke noen fargekode... Noen som vet fargekoden, eller hvor jeg finner den? Bilen er en RØD mazda 323 fra 1990, regner ikke med disse kom ut i flere forskjellige rødfarger akkurat... Joda, det var flere røde...men SQ høres ut som en mazda kode (har jobbet hos en lakkforhandler), men det kan være nyanser ute å går. Kontakt en lakkforhandler eller verksted for å se på nyansekart. Husk å polere det område som fargeprøven skal sammenlignes med, ellers kommer du galt ut... Siter `01 9-3 2,2 TiD *For mange VW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansto Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 tenkte at SQ kanskje var en kode ja, fantes vel ikke så mange farger på den tida... skal kontakte en mazda forhandler/lakk verksted. Takk for hjelp! :google Siter -1989 Opel Kadett 1.6i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 heter SQ .. har samme rødfarge selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansto Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 heter SQ .. har samme rødfarge selv Vet du om, og i så fall hvor man får kjøpt denne lakken? gjerne på sprayboks... Siter -1989 Opel Kadett 1.6i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 var i dag og kjøpte på fargeglede .. vanlig male shappe. skal lakkere listene på mazdaen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansto Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 var i dag og kjøpte på fargeglede .. vanlig male shappe. skal lakkere listene på mazdaen ok... takk:) Siter -1989 Opel Kadett 1.6i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg