Gå til innhold

egnet bane for drifting???

Ranger emnet


øversveen racing

Anbefalte innlegg

Hei og hå , nå er det vel lenge siden noen av dere har hørt fra meg , nå har vi fått med oss kommunen og NMK Fluberg på og asfaltere en ypperlig driftingbane på Vinjarmoen motorbane på Dokka 4 mil unna Gjøvik. Skal ha et siste møte nå om Onsdan og da får vi siste klarsignal om når vi kan begynne og asfaltere , har selv vært med på og "gått" opp bana og det ser veldig lovende ut. Kommer mere info senere... håper dere får litt blod på tann nå...er selv nestleder i gruppa så jeg kan sikkert trekke i noen snorer og få til et rent driftetreff/sladdetreff/burnetreff you name it..... :drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skriver mer så fort jeg veit noe..... får sikkert noe tegninger snart , planen er og begynne med asfalteringen kanskje før helga ,hvis ikke blir det i begynnelsen av neste uke... Blir ikke så veldig lang bana ca 600 meter men gud så morsom , bare svinger hele tia og du trenger ikke og ha 300hk for å ha det skikkelig gøy.... Fredrik Sørlie var der også i vinter og han sa at det var et meget godt potensiale der , dette skal bli morro :cocain:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:scared Er det mulig..?? Du må ha talegaver fra oven!! Jeg gleder meg til det er ferdig, og du kan regne meg som pendler med en gang bil og bane er ferdig!! Jeg bøyer meg erbødigst i støvet! :pray

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår