Aedron Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Hvor har der koblet dere innpå for å skru cdspilleren av og på med tenninga? Siter - 00 Audi A4 - 86 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Om du ikke har en kabel liggenes bak spilleren kan du bruke prøvelampe å finne riktig ledning som går fra tenninga og ta en strømstjeler og trekk kabel opp til spilleren. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Ta en titt på disse linkene :) ISO-kontaktenes ledninger Spillerens ledningsfarger Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Jeg koblet prøvde først med en strømtyv inn på ledningen til lyset i varmevelgeren, iogmed at denne sikkert ikke er 12v så var det mislykket. Strakk bare en ledning ned til sikringsboksen og stakk den inn i en ledig plass som gikk av og med tenningen. Er en fordel hvis du har sikring på ledningen et sted da. Problemet mitt var at jeg ikke visste at det var 2 hakk på tåkelysbryteren, så hvis jeg tar denne helt av nå så slår cdspilleren seg av også..Litt merkelig, men det fungerer no. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Det er flat-stikkere bake på sikringsboksen som går på tenningen. Trekk lednign derifra med egen sikringsholder. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg