Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Har skaffet meg World Racing (kun demo, da men.. :( ) Kjempeartig og drifte! går lett som fy.. man kan stille mellom "Simulation" modus og "Arcade" modus.. det vil si, på arcade går bilene no inni helvete, og sitter som støpt på veien, mens i simulation, så kan man sladde som en gud, og farten er litt mer "begrenset". Samt bremselengder blir lengre. Uansett, noen bilder ifra 1 omgang med drifting. (Kanskje ikke de beste bildene, men..) Hva synes dere? ser det kult ut? :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Kult! For prøve å skaffe meg det jeg og. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Jeg syns ikke det var så bra. LFS er mye bedre til drifting og kjøring. Lasta ned en annen version. Der man kunne kjøre uti skogen og fjell veier og sannt. Det var morro. ;) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Ja, sant.. er sikkert mye artigere hvis man har ratt og pedaler, men jeg har ikke somlet meg til og hente det i butikken enda.. Har tenkt meg noe Momo ratt ellernoe lignende.. hadde vært morro.. :) EDIT: LFS Er sikekrt morsommere med ratt og pedaler.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 kan noen legge ut en link til demoen? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Hei. :google Du finner demo 1 og 2 her under world racing: http://www.pcgameworld.com/search.php/search/alpha/dltype/1/a/w/n/26/ Jeg syns eneren er best! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Jeg syns ikke det var så bra. LFS er mye bedre til drifting og kjøring. Lasta ned en annen version. Der man kunne kjøre uti skogen og fjell veier og sannt. Det var morro. ;) bare vent til LFS kommer ut med XR gtr utgaven med 500hk no snart, er vel rundt par-tre mnd unna utgivelsen av heile spillet.. 500hk i en drift i LFS :scared Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Tuning Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 bare vent til LFS kommer ut med XR gtr utgaven med 500hk no snart, er vel rundt par-tre mnd unna utgivelsen av heile spillet..500hk i en drift i LFS :scared gler meg så lite:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Jeg personlig syns at Mercedes World Racing er tøffere enn LFS.. LFS er sååå treeeeeg på styringa.. uansett hvor rask den "styrings multiplikand" eller hva den heter, står på.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 bare vent til LFS kommer ut med XR gtr utgaven med 500hk no snart, er vel rundt par-tre mnd unna utgivelsen av heile spillet..500hk i en drift i LFS :scared Ja blir fett. Da kommer jo weak også det vil si 4564357329457239 hk på hjula om du vil:) Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg