Pancho Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 skal kjøpe ny spiller til bilen så valget står mellom disse 2: sony CDX-M8800 sony CDX-M7850 noen som har erfaringer me disse? goe spillere? ossn er det med justeringer på CDX-M8800 siden displayet ikke vises når tastene er fremme? må man justere med fjernkontrollen? Siter Saab 900 T-16 Lux edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pancho Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 ingen som vet? noen som kan anbefale noen brae pioneer spillere da? Siter Saab 900 T-16 Lux edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forberg Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Jeg tror jeg ville sett på en Pioneer eller Alpine spiller istedenfor en Sony... Lyd/Pris er mye bedre på Pioneer og Alpine når prisen er lav. Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Ja tror nok jeg ville sett meg ut en Pioneer isteden :) Hvor selger dem de Sony spiller'ne? Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pancho Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 så den øverste på en webshop.. husker ikke hvordan.. den nederste fant jeg på www.sony.no Siter Saab 900 T-16 Lux edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Alpine, Pioneer, Eclipse, Blaupunkt, Clarion og en del til har bedre alternativer. Men om det bare er design som teller har kanskje sony en liten fordel? (Gjelder ikke disse to spillerne...) Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pancho Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 har du noen pioneerspillere du kan anbefale da? Siter Saab 900 T-16 Lux edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Velger du Pioneer, så gå for "preimier" utgaven. Påkostede saker med flere funksjoner til nesten samme pris.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 har du noen pioneerspillere du kan anbefale da? Pris? *10 tegn* Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Velger du Pioneer, så gå for "preimier" utgaven. Påkostede saker med flere funksjoner til nesten samme pris.. Premier har ikke noe som helst her i Europa å gjøre... Det er bare et navn Pioneer har satt på de mer påkostede komponentene sine i USA (og kanskje noen andre steder?). Tipper det er Pioneer America som står bak. Pioneer (uten Premier) er et "billigmerke" i USA. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Håkon Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Jeg liker sony best. begge de 2 der er bra. Spørs hva du liker best det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pancho Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 får sony, pioneer, kicker og clarion til innkjøpspris så blir en av de merkene.. pris.. tja.. 3-4000kr.. no sånt tenkte jeg.. edit: hmm.. hadde ikke kicker spillere før? finner ingen på hjemmesiden dems.. Siter Saab 900 T-16 Lux edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 hvis du får Clarion til innpris vil jeg uten tvil annbefale Dxz948... en super spiller. pioneer her mye bra de og er vell en som heter p80 tar jeg ikke mye feil...kjempespiller Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 hvis du får Clarion til innpris vil jeg uten tvil annbefale Dxz948...en super spiller. pioneer her mye bra de og er vell en som heter p80 tar jeg ikke mye feil...kjempespiller Der har du spilleren din ja (948) :) Det bør være et bedre valg i forhold til pris. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Der har du spilleren din ja (948) :)Det bør være et bedre valg i forhold til pris. Mvh Stian Hvis man kun er ute etter spillerens lydkvalitet, hvilken spiller er da og ambefale? og gjerne med pris. Ser etter ny spiller der jeg ikke vil bruke mer enn 3-4000kr på.. Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg