Gå til innhold

kjøp av spiller

Ranger emnet


Pancho

Anbefalte innlegg

Hvis man kun er ute etter spillerens lydkvalitet, hvilken spiller er da og ambefale? og gjerne med pris. Ser etter ny spiller der jeg ikke vil bruke mer enn 3-4000kr på..

 

Pioneer P77 er den beste "lydspiller" hva rent lydmessig angår.... de andre modelene har mer "fineser" og kule displayer...men lydkretsene og komponentene rundt de er av vanlig kvalitet. P77 har litt "tungvingt" grensesnitt men som nevnt bedre designet til lydgjengivelse med Burr Brown konvertere. Jeg har sett og hørt en del forkjellige og må innrømme at den er dårligere enn P99/P9.... og ikke pga tidskomp som er i de større modelene. doh

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten finesser og kun lydkvalitet?

Nakamichi, dessverre ingen norsk importør, men CD-300 havner visstnok på rundt 3000 fra Sverige etter hva jeg har forstått :)

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som også har Europeisk radio husker jeg ikke feil ?

 

Den har europeisk radio, ja :) Tuner ifølge spesifikasjonene 87.5 til 108.0 i 50kHz-steg. Handler man den derimot i USA-utgave leveres den med 87.5 til 108.0 i 200kHz-steg (og det er jo som kjent lite gunstig).

 

Menneh, denne må jo være noe å ta inn for dere? Altså i EU-utgave da ;) Finnes ingen norsk importør på den og jeg vet ganske mange som har fattet interesse for Naka ;)

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har europeisk radio, ja :) Tuner ifølge spesifikasjonene 87.5 til 108.0 i 50kHz-steg. Handler man den derimot i USA-utgave leveres den med 87.5 til 108.0 i 200kHz-steg (og det er jo som kjent lite gunstig).

 

Menneh, denne må jo være noe å ta inn for dere? Altså i EU-utgave da ;) Finnes ingen norsk importør på den og jeg vet ganske mange som har fattet interesse for Naka ;)

 

Ser ut som du har peil på forskjellene mellom europeisk og amerikansk radio.. Vet du om en amerikansk spiller (Pioneer Premier deh-P860mp) vil lyse opp med stasjonens navn i displayet (rds)??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du har peil på forskjellene mellom europeisk og amerikansk radio.. Vet du om en amerikansk spiller (Pioneer Premier deh-P860mp) vil lyse opp med stasjonens navn i displayet (rds)??

 

 

Kjøp Alpine og for all del kjøp av lokal forhandler da har du noen å gå til hvis noe skulle dukke opp, kjøper du feks Alpine som er skikkelig bra saker!!!så har du også full 2års garanti (i tillegg til 5 reklamasjonsrett) Prøve en Alpine CDA-9853 den er helt rå og har alt....jeg nruker den og er kjempefornøyd, skal kanskje bytte til den nye IVA-D310 multimediaskjermen, har vært å testa den (står i demobil på CB i Tøsnberg) og den er helt KONGE, men akk litt dyr...snufs BK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du har peil på forskjellene mellom europeisk og amerikansk radio.. Vet du om en amerikansk spiller (Pioneer Premier deh-P860mp) vil lyse opp med stasjonens navn i displayet (rds)??

Amerikanske spillere har ikke RDS såvidt jeg vet, og har blitt fortalt.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har europeisk radio, ja :) Tuner ifølge spesifikasjonene 87.5 til 108.0 i 50kHz-steg. Handler man den derimot i USA-utgave leveres den med 87.5 til 108.0 i 200kHz-steg (og det er jo som kjent lite gunstig).

 

Menneh, denne må jo være noe å ta inn for dere? Altså i EU-utgave da ;) Finnes ingen norsk importør på den og jeg vet ganske mange som har fattet interesse for Naka ;)

 

Klarer den 200 er det sikkert ingen sak å endre på det. :-)

 

Pioneer spillerne har to stepp husker jeg riktig, 0.2 + 0.5 som man kan velge.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår