kimoajajaj Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Jeg bare lurte på hva som er best å kjøre på. Per dags dato kjører jeg på 98 med bly og har Shell Halvsyntetisk olje på motoren. ?? Hva kjører dere på ? Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Bruker Rød 98 på min også. Lenge siden jeg har fylt bensin på den bilen nå. Har vært halv full tank i 7 mnd'er nå. Også har jeg Statoil Lazerway 5w-40 Olje, helsyntetisk. Jeg trur kanskje den er litt for tynn? Jeg kan skifte olje i blinda nå. Skiftet jo bunnpannepakning og da skiftet jeg olje, helte på 5 liter av denne olja. Koster 125kr pr liter. Så etter at jeg har hatt startproblemer var olja tynna ut med bensin (lukta kun bensin av olja ved andre oljeskift, og den var tynn som faen), så da måtte jeg ta nytt oljeskift, med samme olje... Vet ikke hvilken olje jeg egentlig burde bruke, så jeg kjøpte bare det dyreste! ;) Er sånn jeg er.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Kjører 98 ja.. Hvis ikke blir det ettertenning i flere dager etter jeg har stoppa.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Diesel såklart! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Rød 98 Castrol Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Kjører grønt for miljøet! 98 med Lazerway. Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Hvorfor kjører dere bare med "blyBensin"? Alle VW etter 75 eller var det 77 kan kjøre på blyfri. Alle untatt noen Polo Formel E og Golf II 16v kan kjøre på 95 oktan. Bruk blyfri, da sparer du miljøet, og motoren slipper å prøve å forbrenne "bly" dritten Kjører selv på blyfri 98 og Comma Synta Gold 5/40, skal bytte til 15-50 olje nå Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Hmmmm... Jeg kjører bare 95 BLYFRI på Vw'ene mine, jeg... Er det egentlig 98 BENSIN jeg skal bruke?!?! Har ikke merket noe tenningsbank i det heletatt. Eller er det bare disse GTI utgavene som skal ha det?? :confused: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Så min 86 golf2 gti 8v kan kjøre på blyfri?? Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Originally posted by pIMp Så min 86 golf2 gti 8v kan kjøre på blyfri?? Kjører med 95 blyfri her og shell plus motorolje - den blåaktige pakka Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar 16v Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Jeg kjører på 98 blyfri Valvoline 100.000+ 10W-40 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 98 blyfri & Shell Helix Ultra racing 10W-60 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 98 oktan bør ikke brukes vist bilen har Katalysator!!! 98blyfri er bra! Ellers skal alle VW etter 86mod bruke Shell helix Ultra 5w-40 Det er den olja som oppfyller VWnormen! Tynnere olje en det slik som ultra-x for da kan en miste oljetrykket kraftige svinger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CE 16XXX Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 98 blyfri her ja..Og Shell 10w-40 halvsyntetisk. Siter vw golf2 gti "polo" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 på 87 passaten står det at jeg skal bruke 10-40 elle 15-40,bruker selv 10-40 biltema;D(statoil olje),bruker 95 blyfribensin nå,får den til å gå greit når jeg kjører,men henner en ettertenner litt,er ikke lett å få stilt tenninga inn på 95..,så kjører den noen turer med 98 bensin au:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg