flendis Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Håper noen av dere vil hjelpe meg med litt enkel modding (for dere) Vrient for meg :\ Disse felgene (evt om noen finner noen andre penere hvite) På denne Litt dårlige bilder, men jeg trenger ikke no super kvalitet på dette Kanskje litt senk og? :D Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Prøvde meg jeg. De felgene kler nesten alle biler. Men de er litt oppbrukte da. (de øverste) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flendis Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Ah, tusen takk :D Ja, de begynner nok å bli litt oppbrukte nå ja. Noen som vil prøve seg på litt senk og? Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 senket den litt for deg.. feil pc så jeg har ikke noen felger å gi deg...ikke gadd jeg ordne bakgrunnen, men nå ser du ihvertfall hur den ser ut med senk... har photoshop 6,0 på DENNE maskinen så jeg gadd ikke mer... mvh nedi Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flendis Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Hjertlig :D Åpen for flere forslag, også med orginalfelgene :) Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Sitat Nedi: har photoshop 6,0 på DENNE maskinen så jeg gadd ikke mer... Bruker selv bare 6,0 e d så stor forskjell på 6,0 å sc da? Hadde sc før men syns ikke d va nokka stor forskjell på dem da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 er dt noe forskjell på windows 98 og xp ? vet ikke jeg, men jeg synes hele 6.0 var litt rævva... mye som jeg pleier å gjøre i 7.0 som ikke funket i 6.0...mulig noen innstillinger men.....anyways: det var ikke moro Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg