Gå til innhold

Swissol car wax

Ranger emnet


kiv_tuning

Anbefalte innlegg

Så eksklusivt ut :D

Med de prisene så skjønner jeg at du er ute å spør etter erfaringer..

 

Har desverre hverken prøvd selv, eller sett resulteter av dette..

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Har nettopp fått en kjølebagg full av swissvax produkter. Valgte show car waxen deres, concorso så gleder meg til å se resultatet. Har i alle år brukt Autoglym og stort sett vært fornøyd, men kom over noen forumtråer og bilder av bilder som var swissvax behandlet og ble imponert. Produktene minner mer om dyre hud og hårpleie produkter i embalasjen og lukter helt fantastisk. Nå er jeg i utganspunktet endel skeptisk til hvorfor en wax trenger å inneholde advocado, mango osv, men blir spennende å se resultetet. Produktene virker så langt veldig lovende, om noe dyre. Et komplet sett kostet over 2700,-!

 

Kommer tilbake med erfaringer etter jobben er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Har nettopp fått en kjølebagg full av swissvax produkter. Valgte show car waxen deres, concorso så gleder meg til å se resultatet. Har i alle år brukt Autoglym og stort sett vært fornøyd, men kom over noen forumtråer og bilder av bilder som var swissvax behandlet og ble imponert. Produktene minner mer om dyre hud og hårpleie produkter i embalasjen og lukter helt fantastisk. Nå er jeg i utganspunktet endel skeptisk til hvorfor en wax trenger å inneholde advocado, mango osv, men blir spennende å se resultetet. Produktene virker så langt veldig lovende, om noe dyre. Et komplet sett kostet over 2700,-!

 

Kommer tilbake med erfaringer etter jobben er gjort.

 

Noen erfaringer og evt bilder enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at noe er dyrere i innkjøp enn annet betyr ikke nødvendigvis at det er så mye dyrere i bruk om det varer tilsvarende lenger (både på bil og i forhold til hovr drøyt ting er i bruk - les testen som er gjort i svenske fyndbørsen http://www.swissvax.no/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=4&Itemid=15〈=norwegian

 

Divine voksen er jo hinsides dyr, men så er det vel heller ikke slik at de fleste som feks kjøper Audi kjøper R8 (uten sammenligning forøvrig)...

 

Uansett så er det mye mer interessant å få tilbakemelding fra han som har kjøpt og skal bruke det enn en hel del synsing fra andre som ikke har (no offence:) )..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swissol er noe av det råeste du kan kjøpe. Prisen er nok en pekepinn på hvilke kunder en går etter, og dette merket er nok ikke tiltenkt mannen i gata.

Jeg tror dette er produkter for de som har mer eksklusive biler, og har bruk for eksklusive produkter.

Men er du skikkelig bilinteressert og er glad i å vokse får du sikkert kjøpe:-)

 

Produktene skal vissnok være svært drøye i bruk, og er priset etter innholdet av Carnauba, som noen av produktene har en svært høy innholdsprosent av.

 

 

http://www.swisswax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår