primerasri Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 http://www.need4speed.no/index.php?option=com_content&task=view&id=42&Itemid=25 Tenkte bare jeg skulle legge ut linken, kanskje noen er ute etter ny primera? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 http://www.need4speed.no/index.php?option=com_content&task=view&id=42&Itemid=25 Tenkte bare jeg skulle legge ut linken, kanskje noen er ute etter ny primera? :D Oh.. Frekk. Hadde jeg hatt råd så hadde jeg kjøpt den, men er ikke det så da får jeg nøye meg med den jeg har enn så lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 står ingenting om hvor mye motoren yter nå... men er den virkelig verdt 120K? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 eeeey! hmpr.. seff er den det men seriøst sett ville jeg ikke følt meg trygg på den girkassen og drivakslene.. og står ikke noe om motorstyring.. Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 har et par filmer liggende på datan av en australsk primera 4x4 som kjører 12,5 på stripa!! Så det er nok mye mulig at girkassa holder!! Noen som hvet om det går an og bruke sunny GTi-R girkasse på en primera 4x4?? Den kassa tåler vel mer enn en standar primera kasse? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Hehe,det er jo 4x4,supergunstig på vinterføre!!og tipper AWD Primera er det gaaaaanske få av i norge,kjekt å ha noe som ingen andre har vettu...Ein får vel ein strøken Gt eller SRI her til lands rundt 100tusen,så med AWD er den vel verd dei 20 ekstra!! :partyon Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Wow. Noe som er verdt å teste. Hvordan blir kjøre egenskapene med AWD i en slik god bil? Noen som vet? BTW; hvor mange hk er det snakk om i en GT med Turbo? Siter 97 - BMW 520i 86 - VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 180-350 hk Kjøreegenskapene er OK og ikke noe mer enn det.. understyrer en hel del Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Uten diff da eller? Siter 97 - BMW 520i 86 - VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 På vinterføre så er Primera 4+4 ganske ideel, men kjøreegenskapene er nok ikke helt på høyden med de beste. Hadde en innom på gamle jobben så jeg fikk tatt en titt. Det så ut som at bakstillingen var fra nissan prairie og det er ingen diffbrems foran eller bak. Så vis jeg hadde hatt en slik så hadde jeg nok satt i en gtir kasse først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 nei den understyrer for mye på vinterføre etter min smak men er jo mulig de ekstra hestene klarer å legge hekken litt ekstra ut Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg