113deluxe Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Kan noen fortelle meg hva slags pærer dette er og hva de passer på. Har 2 sett slike liggende da jeg fikk tilsendt feil fra japan. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Den heter vel HB3. Bilde: Info: Biltema Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Takk takk....hvilke biler er det som bruker disse? Jeg har som sagt 2 sett 65w 5000K superwhite pærer av denne typen, om noen er interessert så send en pm. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Jeg har også to slike typer, H1, men hvordan i all verden får man dem til å passe på min bil? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg