Hole Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 ditte blir pent .. men hvor mange watt er subben på ? ps: bare behold cd:D .. Subben er oppgitt på 1600w maks 400w RMS, tror den tåler mer effekt en det. Hvertfall i trykk-kammer. To-kanaleren jeg skal bruke er oppgitt på 685w RMS i bro. CD'n din ligger å samler støv under disken, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Hvorfor ikke Chromme noen skikkelig umbrako eller tork skruer,, store som fy, skikkelig bling faktor!! da slipper du jo stresset med å skjule skruene, sjeft anlegg (konge anlegg)! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Skikkelig motiverende tråd:) Ser jo kjempebra ut.. Men har noen spørsmål siden det åpenbart ser ut som du har peil.. 1. Når du har strekt tøy over tre-rammen din vil ikke denne "sige" noe når du pensler på ? Ser bare for meg at det da må være ett mareritt å få de to delene identiske/symmetriske ? 2. Hvordan fjerner du lukten som unektelig oppstår ved bruk av polyester ? Har kompiser der det ikke er behagelig å være i bilen selv 6 mnd etter prosjektet er ferdig.. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Skikkelig motiverende tråd:) Ser jo kjempebra ut.. Men har noen spørsmål siden det åpenbart ser ut som du har peil.. 1. Når du har strekt tøy over tre-rammen din vil ikke denne "sige" noe når du pensler på ? Ser bare for meg at det da må være ett mareritt å få de to delene identiske/symmetriske ? 2. Hvordan fjerner du lukten som unektelig oppstår ved bruk av polyester ? Har kompiser der det ikke er behagelig å være i bilen selv 6 mnd etter prosjektet er ferdig.. Peil og peil, er ikke ferdig enda. Bare å prøve seg frem, det er det jeg har gjort. Kikka litt rundt på nettet også.F.eks www.alpine-usa.com på demobiler, Civic, der er det ganske detaljert med bilder på hvordan ting kan gjøres. 1. Prøver å strekke det ganske stramt, men at det siger en millimeter eller to er jo ikke umulig. Å få det helt symmetrisk på millimeteren skal godt gjøres. Sikta og prøvde endel da jeg skulle plassere MDF-ringen til andre halvdel, så beint ut helt til jeg hadde igjen bakluka. Da fikk jeg plutselig noe mer å sikte etter, men da hadde jeg allerede hatt på polyester. 2. Lukta håper jeg forsvinner etterhvert, er ikke så ille nå syns jeg. Men kan jo hende jeg har blitt vandt til det drunk Har ikke gjort noe i helga, skal ta de værste ujevnhetene i dag med glassfiber og så blir det klart til sparkling i morra eller onsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Da var jeg ferdig Hmmmm, ble ikke helt som forventet. Bilen er solgt og kjøper ville ikke ha fancy stereo, derfor ble det slik. Så hvis noen har Golf 2 og vil ha nesten ferdig fancy stereo så er det bare å rope ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Da var jeg ferdig Hmmmm, ble ikke helt som forventet. Bilen er solgt og kjøper ville ikke ha fancy stereo, derfor ble det slik. Så hvis noen har Golf 2 og vil ha nesten ferdig fancy stereo så er det bare å rope ut. litt feil bilde eller? :hammer alacocaina Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 litt feil bilde eller? :hammer alacocaina Nei, det er riktig bilde :( Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 ble uansett et cleant anlegg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Er ett helt greit oppsett det der egentlig, kunne ha laget ett lokk over forsterkerene, men når jeg ga meg i går kveld var klokka nesten 12 på kvelden og jeg hadde vært på jobb siden 9 på morran. Menmen, avtalen med han som kjøpte bilen var egentlig bare kasse til subben og ei trekt hattehylle. Så jeg laget dette til han istedenfor, fikk ikke betalt for det men, syns at ting ser greit ut når jeg leverer det fra meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Er han ikke fornøyd med det der får du be han fixe det bedre selv! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Er han ikke fornøyd med det der får du be han fixe det bedre selv! hehe Stod bare å gliste, så jeg regner med han er fornøyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 bilen der har jeg hørt på.. :) Kvitteringer på 31000 på anlegget mente han som hadde kjøpt den. Du som er tidligere eier kan vel kanskje forklare hvor de pengene ligger? Syns bare det virka veldig mye. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 hvilken butikk er det du driver?????? så non kasser til hifi osv på det ene bilder cheers si ifra gjerne på pm hva du selger da hellothere Svein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Han har fått kvitt. på nesten kr. 32.000,- det er da veil. priser fra leverandør som står på dette og det er vel nesten ingen som selger til veil. pris lenger, men det er greit å ha tilfelle forsikringssak o.l. Men kan jo utdype litt mer ang. pris da: Forsterkere ca. kr. 5.000,- pr. stk. Sub. kr. 3.300,- Høyttalerer kr. 2.500 og 1.700 ca. Kabler og koblinger ca. kr. 4.000,- Og alt arbeid med kabeltrekk, bygging og justering er med på kvitt. Reèl pris hvis det skulle kjøpes og monteres på butikken jeg driver er vel sikkert nærmere kr. 25.000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Bilen er solgt og kjøper ville ikke ha fancy stereo, derfor ble det slik.Så hvis noen har Golf 2 og vil ha nesten ferdig fancy stereo så er det bare å rope ut. hvor mye skal du ha for dette da? mye styr å sette inn? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg