Gå til innhold

Spm om corrado:..

Ranger emnet


Ellingh

Anbefalte innlegg

Noen her som har erfaring med å montere Bar måler(turbo trykks måler) på kompressoren?

Og er det muli med domp ventil på kompressor? trodde det bare var til turbo for å avlaste turboen lr noe slikt , men en dude ska d gjikk på kompressor oxo.

 

trenger oxo fete tips til hva som passer til disse bilene , felger, styling og interiør...

 

Og er det noen som vet hvor jeg kan få trekkt oppjen interiøret i bilen? og hva det vill koste? i skinn sef!..

 

alle svar blir motatt med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker du her på forumet finner du svar på alle sp.målene dine! Utenom hvor de trekker om setene... Og d finnes måter å få dumplyd icorradoen på uten å montere en dump til 1k++

Hvordan klarer du å få "dump" lyd uten dump da? :wonder

Corrado G-60

Audi A4 -avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du å få "dump" lyd uten dump da? :wonder

 

Ved å bruke et cone-filter (f.eks. K&N)...Tror det er returen som går ut i filteret da hvis jeg ikke tar helt feil.Du vil ikke få denne lyden hvis ikke du har en frisk lader, lyden blir dårligere og dårligere etterhvert som laderen blir slitt...Er ikke helt som dump, syns det er kulere jeg:)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å bruke et cone-filter (f.eks. K&N)...Tror det er returen som går ut i filteret da hvis jeg ikke tar helt feil.Du vil ikke få denne lyden hvis ikke du har en frisk lader, lyden blir dårligere og dårligere etterhvert som laderen blir slitt...Er ikke helt som dump, syns det er kulere jeg:)...

er ikke akkurat pssjj lyd da, heller en plystre lyd på en måte... er tøff den også ja.. :)

Corrado G-60

Audi A4 -avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke akkurat pssjj lyd da, heller en plystre lyd på en måte... er tøff den også ja.. :)

 

Hvis du leste det så skrev jeg at det ikke akkurat var som dump;)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår