Gå til innhold

Østfold: Streetmeet på SmartClub i Råde, 18 juni

Ranger emnet


jackpot

Anbefalte innlegg

Mange forskjellige meninger ute å går her.. Her er det ingen som blir enige alikevell... Men for de som syntes det var kjederligt der, får heller droppe det neste gang..

var vel heller det at folk så mye gromt utstyr og ville se det i aksjon.

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er vel ikke så jævelig vanslkig å la bilen stå hjemme hvis dere ikke liker det andre folk driver med på disse meetsa... Slutt å sutre, det er ingen som ber dere om å komme dit...! :cool:

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke så jævelig vanslkig å la bilen stå hjemme hvis dere ikke liker det andre folk driver med på disse meetsa... Slutt å sutre, det er ingen som ber dere om å komme dit...! :cool:

 

Nå var det faktisk vi som ikke er spesielt begeistret for burning og idiotkjøring som dro igang dette treffet, så vi ble selvsagt ikke hjemme :)

 

Er også helt enig, de som ikke liker at det er lite burning etc. på våre treff, kan fint holde seg hjemme.

 

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jannis, her tar du feil ( eller lyver med vilje og viten ).

På de to treffene på Borg og det ene på FMV i 2004 var det maaasse burning og høy musikk, men politiet kom ikke fordet.

På Metro Lørenskog og Ikea Furuset ( august/september 2004 ) var det rolige tilstander, men plenty av politi.

Saken er den - hvis folk burner etter at treffet har vart en time eller to, og man har sett det meste og pratet fra seg, spiller det liten rolle om man løper en risiko for at noen ser røyk etc. Hvis alle står og ser kule ut blir treffet ganske døvt. Hvis folk herjer litt blir alle fornøyde. Hva er det folk klager på etter treff? At det var kjedelig eller at det var for mye burning? Det er bare å lese litt rundt på forumet det. Selvom du personlig misliker burning synes jeg det er drøyt at du klager høylydt hver bidige gang. Så lenge ingen legger igjen grus, katter og gummi på mazdaen din har du ingen grunn til å klage. Det er rett og slett egoistisk. Det er ikke oppmøtetvang, og hvis du vet at det blir litt svidd gummi kan jo du og prizma sitte hjemme med popcorn og kjærlighetsfilmer på TVNorge. Vær litt mer tolerant.

Egentlig er ikke dette et reelt problem da det kun er en person som burner på treff. Resten står som regel med henda i lomma, og girer ved 1700rpm ut av plassen...

 

Hadde du tenkt litt, så hadde du forstått at grunnen til at politiet kom og kastet oss vekk fra Metro var nettopp pga all burninga på IKEA og OBS!

De kastet oss vekk før ting skjedde..

 

Jeg synes det er kult med burning, har ikke noe i mot det, så lenge det ikke skaper problemer for streetmeetene.. For fakta er jo at vi nesten ikke har noen steder igjen sentralt i oslo/akershus, pga de fleste stedene er enten stengt med bommer (les OBS!) eller politiet/naboer veit hvilke plasser som brukes, og dermed kommer politiet med en gang bilene samler deg, for å kaste oss vekk..

En annen negativ ting med burninga er at pga politiet nå er obs på oss med en gang streetmeetene starter, så vandrer de rundt.. Dette kan da medføre bøter pga manglende utstyr, neon osv osv.. Dette har ikke vært noe stort problem, men hvis politiet ser på streetmeetene som et problem fremover, så vil de sikkert sette inn nye midler (les gi bøter for småting) i håp om at ingen lenger vil komme i frykt for bøter..

 

Hadde vi klart å overbevise politiet, naboer, grunneiere om at burning ikke skal forekomme, så fremt det ikke er avtalt med politi/grunneier, så vil politiet til slutt se at ting går fredelig for seg, og dermed ikke gidde å bry seg med å kaste oss bort, forhåpentligvis..

 

Ja, burning er gøy, men det ødelegger så mye for oss selv, enten vi vil eller ikke, uansett hvor teit vi synes politiet og reglene er.. Thats life..

---------------------------------------

1994 Mazda Mx-3 1,8 V6

x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P)

x Aprilia RS 50

---------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo mer man bråker, jo fler terger man... syns det er bedre å kunne prate med folk enn å bli kasta bort av onkel blå etter 30 min... men syns for all del det er morro at noen herjer også...

 

men uansett så blir herjing sett på som noe negativt fra onkel blå, uansett om det er under kontrollerte former eller ikke... når man har "rolige" treff får man jo stort sett være i fred, og politiet henger seg heller da ikke opp i små ting som kanskje ikke er helt lovlig på kjerra di...og de står ikke og venter på oss på neste streetmeet...

 

og til de som klager over lite burning osv... hvorfor burner dere da ikke selv?!

slutt å klag på andre, burn/lag doooonuts selv... mener nå jeg..

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så lurer jeg på hvor de som var så store i kjeften å mente dette kom til å bli bedre enn Oslo/lillestrøm osv treffene fordi Råde osv hadde mye fete biler og bedre beliggenhet. Men jeg kunne ikke få noe spesielt følelsen av at dette treffet var så veldig mye bedre enn Oslo treffene, men kan vi ikke alle bare la være å lage slike "streetmeets" så kan Moderatorene på forumet arrangere i steden for, blir 100000ganger bedre enn detta råde treffet.

 

Hadde jeg visst at det kom til å være så dårlig så hadde jeg nok holdt meg hjemme!

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så lurer jeg på hvor de som var så store i kjeften å mente dette kom til å bli bedre enn Oslo/lillestrøm osv treffene fordi Råde osv hadde mye fete biler og bedre beliggenhet. Men jeg kunne ikke få noe spesielt følelsen av at dette treffet var så veldig mye bedre enn Oslo treffene, men kan vi ikke alle bare la være å lage slike "streetmeets" så kan Moderatorene på forumet arrangere i steden for, blir 100000ganger bedre enn detta råde treffet.

 

Hadde jeg visst at det kom til å være så dårlig så hadde jeg nok holdt meg hjemme!

 

Hadde vi visst at du hadde likt det så dårlig, hadde vi bedt deg om å bli hjemme også.

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wave

 

Dere Råde osv folka får ta dere en tur på neste Streetmeet som blir arrangert av Moderatorene her. kan i alle fall love dere mere action på det enn på Råde yodude

 

Forrige streetmeetet moderatorene her arrangerte kan jeg ikke si var så utrolig heftig.... noen få biler som dragga på en stripe, og en firkanta plass de måtte stå helt stille og burne på. pluss at det kosta en god del kroner.

Eneste grunnen til at vi kom var High Octane gjengen.

 

Nei, takke meg til gratis streetmeet som er skikkelig sosiale.

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
For å si det sånn, den dagen det skjer en ulykke med personskade pga burning på streetmeet, kan vi glemme alt som heter streetmeet i fremtiden.

Det var ganske vilt på Lillestrøm ifjor, selv om jeg mener det var det beste streetmeetet i 2004. Folk sto og burna midt inne i folkemengder osv.

Skal det absolutt være burning på et biltreff, MÅ dette inn i kontrollerte former f.eks med en avsperret plass med gjerde rundt.

Folk som oppsøker streetmeet utelukkende pga gummibrenning og smultringer, kan heller ta det på sin lokale amcar klubb eller Shell'en.

Jajaja... I en par-tre uker gammel tråd, lover moderatorene at de skulle arrangere treff nå snart. Når vil det skje?? Dere må få ut fingeren å lage dette treffet, så vi kan dra på det istedenfor/ i tillegg til de vanlige "streetmeetsa".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige streetmeetet moderatorene her arrangerte kan jeg ikke si var så utrolig heftig.... noen få biler som dragga på en stripe, og en firkanta plass de måtte stå helt stille og burne på. pluss at det kosta en god del kroner.

Eneste grunnen til at vi kom var High Octane gjengen.

 

Nei, takke meg til gratis streetmeet som er skikkelig sosiale.

 

gull ord i riktig munn..

 

 

Ingen har sagt at treffet blir bedre enn noe annet, og det blir ikke bedre uten folk. vi som kom hadde det jævli koselig, til og meg jeg har selvironi nok til å forsvare kjerra mi, og spør jannis om det er noe poeng :o

 

det blir nnytt treff, den 16, klokken 19. jeg håper folk kommer, jeg håper virkelig at folk tar med seg folk, og at spiriten er der. vi prøver ikke å burne, men ikke noen som vil leke "politi" og stoppe det om det skjer, det er bare tett. vi har meets for å se på biler og snakke ut om ting og tang, som f.eks. "de felgene på den bilen der, hva er det" og "den potta var fet, ta ett bilde."

 

utrolig mye moro du kan se, og mye koselige folk man kan snakke med, da alle har riktig innstilling, den positive.

 

så igjenn:

 

burning er greit, men vi dropper det, folk som ikke er sossiale, de kan bli hjemme.. - simple as that. :thumb

 

Med det håper jeg virkelig at det kommer masse folk, slik at vi får det hyggelig.

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
det er streetmet på valhall 20 august og streetmeet på skedsmohallen 27 august!!

 

Dere må heller møte opp på Gatebiltreffet i Sørlandsparken i Kr.Sand den 20. august :)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår