Gå til innhold

50's Ruffrod Einser cab prosjekt....

Ranger emnet


Stampede

Anbefalte innlegg

Hiver inn et par bilder til. :)

 

Fikk detaljert bremsekraftforsterkeren og montert sluttstykket for panserlåsen.

Ser litt bedre ut nå enn den gjorde, også er ikke rødt og blankt helt feil heller. ;)

 

IMG_0356.jpg

IMG_0357.jpg

People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!!

 

When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer.

(I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I løpet av påskehelga var endelig motoren tilbake i bilen!

Nå gjenstår tilkobling av diverse slanger, få ryddet opp i og koblet ledningsnettet, fylle på olje og frostvæske, også få start på den.

 

Er fornøyd med utseendet så langt så jeg satser på at det blir bra når det blir ferdig.

 

Her er noen bilder etter at den sitter der den skal...

 

IMG_0362.jpg

 

IMG_0363.jpg

 

IMG_0364.jpg

People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!!

 

When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer.

(I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var motorrommet endelig klart!

Deilig å være ferdig med det. Fikk også byttet bånnpanna igår etter den lille "incidenten" jeg hadde på vei til vårmønstringen hos Die Aller Vaerste. (...som jeg aldri kom til :mad: )

 

Så nå er det klart for å trille oppover til Motorfestivalen idag, det blir skoj.

 

Her er noen pics...

 

IMG_0377.jpg

 

IMG_0378.jpg

 

IMG_0379.jpg

 

IMG_0380.jpg

 

IMG_0381.jpg

People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!!

 

When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer.

(I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, denne var virkelig et blikkfang, terningkast 8 etter min mening!

 

Den hadde jo iallfall nok av terninger ;)

 

Helt nydelig bil, enda penere IRL. Ett enormt bygg, helt perfekt etter min mening! :thumb

 

Stampede, gratulerer med fet bil! :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nesten at det er en skam å vise bilder av denne bilen. Bildene klarer ikke på noen måte å leve opp til hva denne bilen er! Husker jeg så bilder av bilen for første gang jeg jeg tenkte "herregud, er mannen gal?", men da jeg så den på motorfestivalen snudde jeg helt om! Helt SINNSYKY bra og artig bygg. Står respekt av å bygge noe så særeget og lykkes i så stor grad :)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nesten at det er en skam å vise bilder av denne bilen. Bildene klarer ikke på noen måte å leve opp til hva denne bilen er! Husker jeg så bilder av bilen for første gang jeg jeg tenkte "herregud, er mannen gal?", men da jeg så den på motorfestivalen snudde jeg helt om! Helt SINNSYKY bra og artig bygg. Står respekt av å bygge noe så særeget og lykkes i så stor grad :)

 

 

bare henger meg på denne :hailvw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår