Gå til innhold

FWD-Drifting

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nå er alt bare en spøk. Og at vi kaller det "drifting" er vel mer for å provosere de som har bakhjulstrekk og biler til det. Men det er det jo ikke så mange som forstår. :/

 

Hva med å kalle en spade for en spade og si at dere leker dere? Du er klar over at drifting ikke bare er å sladde? Poenget er å komme forbi en motstander, legge bilen så nære betongveggen som mulig og ligge så nære bilen foran som mulig. Jeg ser ingen murvegg, ei heller 2 biler som kjører mot hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...Nå håpet jeg å se de galne japsene i charade... Men neida... :( FF drifting går faktisk an, men ikke slik..

 

Edit: Jeg setter alltid pris på at folk poster filmer, men kall det for hva det er neste gang da!

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det SERIØST ingen som ser at tittelen bare er kødd? Det er noe vi gjorde impulsivt og jeg hadde tilfeldigvis med ett digitalkamera. Jeg kan for faen kalle det hva jeg vil. Om jeg vil kalle det drifting for å provosere RWD folk og de som KAN å drifte så gjør jeg det. SLutt å kom med unødvendige poster om at det ikke er drifting. For det er jeg allerede klar over.

 

MVH

 

Thelle - a real fwd-drifter

Chrysler Voyager 3,3L V6

Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^)

Thelle.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det SERIØST ingen som ser at tittelen bare er kødd? Det er noe vi gjorde impulsivt og jeg hadde tilfeldigvis med ett digitalkamera. Jeg kan for faen kalle det hva jeg vil. Om jeg vil kalle det drifting for å provosere RWD folk og de som KAN å drifte så gjør jeg det. SLutt å kom med unødvendige poster om at det ikke er drifting. For det er jeg allerede klar over.

 

MVH

 

Thelle - a real fwd-drifter

 

 

Joda.. vi ser at det er kødd, men det er litt kjedelig at "alle" kødder med akkurat det samme. Da må vi jo laste ned alt for å se hva som er hva.. Hadde dette vært 1. gangen noe skriver "drifting" i posten sin, hadde det vært moro.. Men nå er det vel syvhundredeogtoognittiende gangen... Har liksom mista litt av sjarmen nå.. doh

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår