Gå til innhold

konk #22!!

Ranger emnet


NeonMuffler

Anbefalte innlegg

Altså, er det mulig? Helt Klart jordbæruka for de fleste her.. Uansett hva som krangles om eller hvem som krangler, hva oppnår dere med det? Får ikke noe respect av meg vertfall. hehe

GÅ å slå litt i veggen, hvis det er "så" ille. Eller få tak i hvor personen bor å sleng dritt i trynet til hverandre. Hvis dere er så tøffe.

Men SPAR MEG for bitchfights alà internett style. Ikke kom med personlige kommentarer, hvis dere ikke hadde sagt dem in real life. Det som jeg har lest nå er selve definisjonen på fjortiss forum bitchfight, som ikke fører noested. Det er utrolig u intressant å lese gjennom hva DERE synes om hverandre. Hvor er admin? Moderator? Noen som har lest reglene for dette forumet? noengang? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 200
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var bra forandring torres! Men, fronten er som du vet, fookked øP! :D hehe

Resten av sakene passa bra, men du har et skille mellom ute og innebelysning på det du har C/P'a. Litt for tydelig.. :)

Hvis du gidder? Hva er det for noe`? hehe, STÅ PÅ. øving gjør mester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjenn.

 

 

Jeg mener ikke å ødelegge morroa for andre.

 

Jeg sikter til neon, jeg har mang en nokk grunner til det. Og ikke bare jeg.

Å er ikke en "cs letz00r hax00r fj00rtiss" det er det bare å legge bak seg.

 

Og ja jeg og flere er mer proffe enn dere andre, men sitter ikke å bruker det mot dere. Er bare litt ironisk at når neon tapte og begynnte å fucke opp tråden til Nedi(dearest of all friends) at han begynnte med en egen konk. Med selvsakt de gammle reglene. Så at han kan vinne, eller hva som var hennsikten. Jeg synes det hvar teit og sa ifra.

 

Men for all del, det var ikke meninga å ødelegge for dere andre, det sier jeg unnskyld for.

 

Så kan vi få oppklart dette med en gang. Men har mine grunner for mine meninger så vi har det klart for oss.

 

Mvh. CaPs_On sombrero

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjenn.

 

 

Jeg mener ikke å ødelegge morroa for andre.

 

Jeg sikter til neon, jeg har mang en nokk grunner til det. Og ikke bare jeg.

Å er ikke en "cs letz00r hax00r fj00rtiss" det er det bare å legge bak seg.

 

Og ja jeg og flere er mer proffe enn dere andre, men sitter ikke å bruker det mot dere. Er bare litt ironisk at når neon tapte og begynnte å fucke opp tråden til Nedi(dearest of all friends) at han begynnte med en egen konk. Med selvsakt de gammle reglene. Så at han kan vinne, eller hva som var hennsikten. Jeg synes det hvar teit og sa ifra.

 

Men for all del, det var ikke meninga å ødelegge for dere andre, det sier jeg unnskyld for.

 

Så kan vi få oppklart dette med en gang. Men har mine grunner for mine meninger så vi har det klart for oss.

 

Mvh. CaPs_On sombrero

 

herregud:( kan du gi deg ell?? må du absolutt fucke up denne tråden??!

jeg fucka ikke up tråden til nedi, du må seriøst skjerpe deg, legg det bak deg.

hva så om jeg starta en tråd med de gamle reglene?? who gives a fuck?!

utenom deg da :rolleyes:

hvsi du må kjefte, så send det på PM istedenfor.

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men for all del, det var ikke meninga å ødelegge for dere andre, det sier jeg unnskyld for.

 

Mvh. CaPs_On sombrero

 

seriøst neon, skjerp deg!!

hvilken del av sitatet mitt fra det han sa skjønte du ikke ?

 

er det INGEN andre enn meg og caps som reagerer på dette ?

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjenn.

 

Og ja jeg og flere er mer proffe enn dere andre, men sitter ikke å bruker det mot dere.

 

ingen andre enn jeg som reagerte på den?

 

så herved trekker jeg meg lang unna modde forumet, gidder ikke mere fjortisser med ego på størrelse med Oslo

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØY KAN DERE TA OG GI FAEN I DEN TETTE KRANGLINGA!!?? Når det kommer til saken så er det ikke mer enn en liten missforståelse fra en eller begge sider av hele saken. Nå synes jeg at alle innlegg som er rellatert til den kranglinga kan bli slettet av vær enkelt eller neon, også får heller esten av kranglinga foregå på enten msn eller pm. Så vi andre som bare har planer om og være med i en konkuranse få være det uten og bli påvriket av en endeløs krangel.

 

Og ps. Caps, jeg trur ikke at Neon laget denne konkuransen av ergelse for at han ikke fikk være med på 5car konken deres. Det er vel heller bare det at han ville være litt grei og lage noe for oss andre og gjøre mens den på gikk. Og vist det er sånn at du blir erget av og se hva som står på denne tråden så forslår jeg heller at du ikke ser på den. hehe

 

Og bare så det er sagt så er ikke noe av dette frekt ment mot noen av dere, men jeg synes bare at det er så totalt unødvendig og holde på sånn, og apåtil bare over små ting. Det er jo bare snakk om hobbyer her og ikke hvem som skal bli skjøtet først om det blir krig.. Så pliss slett alle trådene og la resten av postene være relatert denne konkuransen..

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 poeng til deg......eller noe sånt

 

Jeg har alt sendt PM til neon og bedt han slette tråden for så å poste bildene på nytt UTEN innleggene til folk, sånn som JEG måtte når noen fucket opp tråden jeg lagde.

 

Og som jeg har poengtert: Hvem sa noe som helst om at man startet en konk til da ?.......

 

Det var siste innlegget mitt i denne tråden.

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår