Gå til innhold

konk #22!!

Ranger emnet


NeonMuffler

Anbefalte innlegg

  • Svar 200
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sinnsyk og Supraguy har klart de beste her synes jeg.

Supra, liker din som "clean". Men clean er jo også bare clean, men den ser realistisk ut.. Fargen passer også.

 

Sinnsyk: FETe felger :D Synes den ble litt flat og småkjedelig bakover på siden. Smash på en vinyl eller mer refleksjoner? Lett for at det blir fake med slik vinyl dekor da men.. hm Ågså, er bilen under construction, eller haru glemt å brushe bakfangern? :)

 

Lykt-bytte vil også føre til et mer hissig uttrykk, det gjelder alle.

 

thumpsup

 

Takk for kommentar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, dere er med:)

dere har kommet med endel gode modder!

Ja, jøss. Sikkert han, men ikke meg. Datt ut av konkuransen sist, greit nok det, men noen med helt elendige hjulskifter slo meg! :scared Skjønner ingenting! doh

X - Chrysler Neon 2.0i LE

-x - Neon Lys

-x - Racing Trekk fra USA

-x - Racing Girkule & Pedaler

-x - Bolt Annlegg (Torture tested)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, i dag har jeg kjedet meg ass, Dalla MYYE fram og tilbake med denne nå, endte til slutt opp med stygge rims og MYE refleksjoner ;D Lekte meg med refleksjoner å lærte endel nytt.

 

vel. UPDATE:

 

pu.jpg

 

Edit: tror aldri jeg har fått til så bra netting og frontfanger. Nettingen ser for første gang realitisk ut, i mine lyne.

 

(JA, den ER skakk i fronten.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritfet Kaz! Beste jeg har sett fra deg, du utvikler deg stort!

 

Eneste jeg ser er at kanskje panseret var litt dårlig, sett MSpeed sin CF-tutorial?

 

Ellers er bilen bittelitt for lav for min smak, tenker da på dekk i forhold til hjulbue. Litt rart at ikke bakfanger er like lav som sideskjørt og frontfanger...

 

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare jeg som synest hele fronten på Kaz sin ser helt skeiv ut?

ok skjørtene stikker litt langt inn i hjulene, kommer til å slite hvis den bilen noen gang skal kjøre :p

 

men drit fet mod Kaz! ble sykt bra...

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår