Gå til innhold

konk #22!!

Ranger emnet


NeonMuffler

Anbefalte innlegg

  • Svar 200
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok for det første.

 

Neonmuffler du er en onge som ikke tåler å tape. Det så vi i konkuransen Nedi lagde, gode regler men du kom ikke med for du hadde ikke bra nokk "Chop". Det tålte du ikke, synn for deg. Og dere andre som er litt kissups til neon, skaff DERE et liv.

 

Har flere her på forumet som er VELDIG enige. Å dere kan bare roe dere ned.

 

 

Mvh. Cappy

drive safe,,but very fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kissups?

 

du er morsom du :p

 

1. Når ble det okay for drittunger som deg å slenge dritt, fordi vi andre har lyst å ha det gøy etter at vi ikke deltok eller ikke kom videre i den konkurransen som pågår, den er nå stengt for andre deltagere, så det ble enighet om at vi andre også skulle holde en liten konkurranse imens 5carbattle pågår.

 

2. å se hvilken oppblåst treskalle du oppfører deg som er ikke det samme som å være "kissup" til NeonMuffler, vi andre hadde.. en fredlig konkuranse her nå.. foruten deg, som bare skal slenge dritt.

 

3. du er en idiot

 

4. det er ingen regler som sier at man MÅ! være med i 5carbattle å ikke starte en egen liten konkurranse imens den pågår for de som kom videre.

 

5. du er en idiot.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du drite i ell caps? Nå trodde jeg det var slutt på kranglinga mellom konkurransene.. dette er et åpent forum og ALLE kan lage seg sin egen konkurranse og jeg synes det er kjempe greit å ha en konkurranse for oss og, mens vi kan se de "proffe" lage bilan sine. Er jo drit kjett for oss å vente i en måned bare fordi dere tror dere styrer denne delen av forumet, hvertfall du caps.

 

og det skrives "SYND" ikke synn

 

Det virker mer som du bør roe deg ned, pell deg tilbake til din lille proffe konkurranse du lille tøffen :cool:

 

Her

 

kommer

 

peugeoten min

 

peugeot2050yu.th.jpg

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok for det første.

 

Neonmuffler du er en onge som ikke tåler å tape. Det så vi i konkuransen Nedi lagde, gode regler men du kom ikke med for du hadde ikke bra nokk "Chop". Det tålte du ikke, synn for deg. Og dere andre som er litt kissups til neon, skaff DERE et liv.

 

Har flere her på forumet som er VELDIG enige. Å dere kan bare roe dere ned.

 

 

Mvh. Cappy

 

"Ok for det første." - Når man skriver dette er det gjerne flere poeng man skal komme med, hvor er noen av poengene du vil fram med? Du kommer ikke med noen poeng her, bare beskyldninger som ihvertfall ikke passer inn på denne tråden. Skjønner at du gjerne vil svare de som er så innmari slemme mot deg og snakker stygt til deg tidligere i tråden. Men da har jeg et råd til deg som prøver å virke så voksen, nemlig at du burde ta det på PM istedenfor. Ved å poste slik du nettopp gjorde, virker det heller som at det er du som trenger å skaffe deg et liv, framfor deltakerne av denne konkurransen. Deltakerne her prøver bare å ha det litt morro de også, istedenfor å sitte og vente på at 5carBattle'en er over.

 

Ønsker du å svare meg på dette innlegget, svar meg på PM.

88 Golf 2 Syncro

72 Opel Manta A (laangtids prosjekt)

[x] 77 Opel Kadett C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok for det første.

 

Neonmuffler du er en onge som ikke tåler å tape. Det så vi i konkuransen Nedi lagde, gode regler men du kom ikke med for du hadde ikke bra nokk "Chop". Det tålte du ikke, synn for deg. Og dere andre som er litt kissups til neon, skaff DERE et liv.

 

Har flere her på forumet som er VELDIG enige. Å dere kan bare roe dere ned.

 

 

Mvh. Cappy

1. hvor gammel er du egentlig?? ser at du har flere skrive feil.

 

2. når ble DU administrator?

 

3. hvis du ikke liker at jeg har satt opp denne, så er det DITT problem!

 

jeg gidder ikke diskutere dette lenger.

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En delvis lukket konk og en vanlig er nok for øyeblikket. Caps kan heller komme med sin når NeonMuffler sin er ferdig så blir alle fornøyde....

 

Konklusjon: X har rett la oss heller prøve å gjøre dety beste utav det meste...

"You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30.

 

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

-242L '76 B23 ([X] Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kissups?

 

du er morsom du :p

 

1. Når ble det okay for drittunger som deg å slenge dritt, fordi vi andre har lyst å ha det gøy etter at vi ikke deltok eller ikke kom videre i den konkurransen som pågår, den er nå stengt for andre deltagere, så det ble enighet om at vi andre også skulle holde en liten konkurranse imens 5carbattle pågår.

 

2. å se hvilken oppblåst treskalle du oppfører deg som er ikke det samme som å være "kissup" til NeonMuffler, vi andre hadde.. en fredlig konkuranse her nå.. foruten deg, som bare skal slenge dritt.

 

3. du er en idiot

 

4. det er ingen regler som sier at man MÅ! være med i 5carbattle å ikke starte en egen liten konkurranse imens den pågår for de som kom videre.

 

5. du er en idiot.

 

seriøst Hemi,

 

spar deg for det der.

Neon: drit i det du og.

caps: dette har vi snakket om, men hjelper det ?

 

nå er det nok.

rart ikke en ADMIN har hatt seg en tur innom og slettet masse piss fra diverse her.

 

Neon: det var DU som startet denne tråden, da kan du rydde opp i den som jeg gjorde med min.

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seriøst Hemi,

 

spar deg for det der.

Neon: drit i det du og.

caps: dette har vi snakket om, men hjelper det ?

 

nå er det nok.

rart ikke en ADMIN har hatt seg en tur innom og slettet masse piss fra diverse her.

 

Neon: det var DU som startet denne tråden, da kan du rydde opp i den som jeg gjorde med min.

 

uten om de "slemme" ordene, så har jeg ramset opp en del grunner til at denne tråden er startet, men kompisen din har vanskeligheter med og forstå ordet morro, siden han skal absolut begynne å klage å syte i denne tråden fordi at vi har en annen konkurranse imens den andre pågår, og som har blitt sagt tidligere i tråden, hvorfor skal vi vente i månedsvis på at 6 stk skal bli ferdige med sine før vi for lov til å ha det morro?

så istede for å klage til oss som "forsvarer" konkurransen vi er i, så be kompisen din slutte å syte i denne tråden og prøve å slenge dritt.

 

og jeg vil gladlig slette mine innlegg her dersom "caps" har fått pointet med denne tråden inn i hue sitt.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår